Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:48:09 GMT

سهامدارانی که نقره داغ می شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۷۴۸

سهامدارانی که نقره داغ می شوند

بررسی معاملات برخی نمادها در دادو ستدهای امروز بازار سرمایه لزوم توجه و نظارت بیشتر از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار را محرز می کند.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در معاملات امروز نماد شرکت پارس‌ الكتريك‌(لپارس) در حالی با کاهش بیش از 47 درصدی در قیمت پایانی مواجه شده که به دلیل افشای اطلاعات گروه ب و افزایش نرخ 20 درصدی محصولات خود متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لپارس نیز از سقف قیمتی خود یعنی 55 هزار تومان در همین یکی دو ماه گذشته تا به امروز تا رقم 18900 تومان عقب نشینی کرده  و از یکم شهریور تاکنون حتی یک روز سبز را در تابلوی خود ندیده است.

همچنین در مورد عجیب دیگر نماد کاشی سعدی (کسعدی) نیز با افت 51 درصدی قیمت پایانی مواجه شده در حالی که این شرکت نیز به دلیل افزایش نرخ 12 درصدی محصولات خود متوقف شده بود.

جالب است بدانید سقف قیمتی نماد کسعدی بیش از 8 هزار تومان بوده و بررسی سوابق معاملاتی این شرکت نشان می دهد از روز یکم شهریور این نماد تاکنون حتی یک روز سبز ندیده و سهامداران آن صدایشان به گوش مسئولی نرسیده است.

 

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست بازار سرمایه بورس سقف قیمت علائم کرونا دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر هولوکاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روز‌های سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت‌ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم