Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست یهودی‌سازی در قدس اشغالی به تخریب گسترده منازل فلسطینیان ادامه می‌دهد - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جمعیت ضداشغالگری «عرعمیم» در گزارشی از افزایش بی‌سابقه تخریب خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی خبر داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

بر اساس گزارش رسانه های فلسطینی، این جمعیت اعلام کرد که از شهرداری قدس اشغالی از ابتدای سال جاری تاکنون 129 واحد مسکونی متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این گزارش می افزاید که عملیات تخریب رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی محدودیت های بیشتری در مورد ساخت و ساز فلسطینیان در قدس اشغالی اعمال کرده و معمولا به ساکنان فلسطینی این شهر برای ساخت خانه های خود مجوز صادر نمی کند.

بر پایه این گزارش، در سال 2016 رژیم صهیونیستی در مجموع 123 واحد مسکونی متعلق به فلسطینیان را تخریب کرد، حال آنکه امسال تا به این لحظه 129 واحد تخریب شده است.

فلسطینیان ساکن قدس به خاطر قوانین سختگیرانه رژیم صهیونیستی مجبور به ساخت خانه های خود بدون دریافت مجوز ساخت هستند که معمولا شهرداری قدس اشغالی به بهانه عدم دریافت مجوز ساخت این خانه ها را تخریب می کند و ساکنان آنان را آواره و بی سر پناه می کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل قدس کرانه باختری اسرائیل کرانه باختری رژیم صهیونیستی قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند