Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@21:39:34 GMT

حضور 10 استان کشور در نمایشگاه ساختمان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۸۵۵

حضور 10 استان کشور در نمایشگاه ساختمان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان، علیرضا آموخته با اشاره به اینکه نمایشگاه ساختمان در محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کمربندی شرق اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان همزمان با بهره‌برداری از محل جدید برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان آغاز می‌شود که خود نشان از اهمیت این رویداد نمایشگاهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با بیان اینکه تکمیل نمایشگاه جدید اصفهان یکی از آرزوهای دیرینه فعالان اقتصادی استان و منطقه مرکزی کشور بوده است، افزود: این نمایشگاه می‌تواند زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را در سطح وسیعی از اصفهان و منطقه مرکزی کشور فراهم آورد؛ بر همین اساس، نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان نیز امسال با رویکرد حفظ تولید و صادرات و با تاکید بر اشتغالزایی بیشتر همگام با افزایش تولیدات داخلی برگزار می‌شود تا شرکت‌ها بتوانند توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت‌کنندگان حاضر در بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان، در 16 گروه کالایی به نمایش محصولات خود خواهند پرداخت، اظهار داشت: تولیدکنندگان سنگ، آجر، دیواره‌های بتنی، صنایع آهنی، هوشمندسازی ساختمان، شیرآلات بهداشتی، در و پنجره، ورق‌های آلومینیومی، چینی بهداشتی، مواد شیمیایی مرتبط با ساختمان، لوله و اتصالات، عایق‌های صوتی و شرکت‌های فعال در زمینه‌های مشاوره و طراحی ساختمان به ویژه حوزه دکوراسیون داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

آموخته اصفهان ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه شرایطی را فراهم آورد که علاقمندان و فعالان این حوزه با انواع خدمات، تکنولوژی‌های روز و سازه‌ها و محصولات نوین حوزه ساختمانی آشنا شوند.

مجری برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان تاکید کرد: بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و متخصصان و فعالان این حوزه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق مراجعه کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان نمایشگاه صنعت استان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در آئین آغاز به کار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق که در دانشگاه زنجان برگزار شد، تحقق مدیریت مصرف انرژی را در گرو حرکت به سمت هوشمندسازی این عرصه عنوان کرد و گفت: متأسفانه همه ساختارها و فرآیندها در کشور به صورت غیربهره‌ور در کشور شکل گرفته است.

وی یکی از دلایل اصلی در غیر بهره‌ور بودن ساختارها و فرآیندها را که به قبل از انقلاب برمی‌گردد، ناشی از متکی بودن به اقتصاد نفت عنوان کرد و افزود: یکی از عرصه‌هایی که باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند، بحث توزیع برق است؛ چرا که این رویکرد منجر به مدیریت مصرف در حوزه انرژی خواهد شد.

دبیر علمی این کنفرانس نیز با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ نفر در این کنفرانس بین‌المللی شرکت کردند، یادآور شد: ۲۷۹ مقاله در این کنفرانس پذیرش شد که داوری این تعداد مقاله را ۵۷۰ داور از سراسر کشور بر عهده داشتند.

علی ابدالی با اشاره به اینکه ۱۰ مقاله برتر فارسی در دو ژورنال و ۱۰ مقاله برتر انگلیسی نیز با داوری مجدد به چاپ خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در کل ۸۲۱ مقاله به این کنفرانس ارسال شد که افزایش ۹ درصدی داشت.

گفتنی است، بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع برق به میزبانی شرکت توزیع برق زنجان در دانشگاه زنجان در حال برگزاری است و بیش از ۱۰۰۰ نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی طی سه روز برگزاری این کنفرانس حضور خواهند داشت.

کد خبر 6094163

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد