Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها - شهردار گرگان گفت: آمادگی داریم در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان از ظرفیت تفاهم‌نامه خواهرخواندگی با شهر گوانگژو چین در حوزه بهداشت و درمان و کنترل ویروس کرونا استفاده کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر گرگان با تشکر از دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار داشت: باتوجه تمام محدودیت‌هایی که وجود دارد مدیریت بحران کار بسیار دشواری است و فشار ویژه‌ای بر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان در بخش های مختلف وارد کرده که لازم می دانم به پرسنل زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکی خداقوت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادبود صمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت استان گلستان افزود: همانند گذشته آمادگی داریم برای پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی در راه مدیریت بحران تا جایی که در توان ما باشد در کنار این مجموعه باشیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری اتفاقات خوبی صورت گرفته بیان کرد: پس از ابلاغ فرمانداری مبنی بر تعطیلی تمامی پارک ها و تفرجگاه های سطح شهر، ممنوعیت ورود به این مکان‌ها را اعلام کردیم و همچون گذشته ضدعفونی اماکن و وسایل مربوط به شهرداری در سطح شهر مرتب انجام می‌شود.

338 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند/ برگزاری مراسمات در استان ممنوع استمحدودیت‌های ویژه کرونایی به هرمزگان بازگشتسخنگوی ستاد کرونا استان البرز: محدودیت گروه دوم کرونایی در نظرآباد اجرا می‌شود

شهردار گرگان در خصوص موضوع تغییر کاربری بیمارستان آیت الله طالقانی شهر گرگان اظهار داشت: شهرداری گرگان آمادگی دارد با انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه خاتم و صرف مراحل اداری نسبت به احداث بیمارستان اطفال در زمینی دیگر اقدام کند.

دادبود با اشاره به حضور رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان گفت: مجموعه شهرداری و مرکز بهداشت در بسیاری موارد همراهی و همکاری نزدیک با یکدیگر دارند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به ارتقای سطح همکاری‌ها میان ایران و چین آمادگی داریم در صورت نیاز و امکان از ظرفیت انعقاد توافقنامه خواهرخواندگی با شهر گوانگژو چین در حوزه بهداشت و درمان به ویژه مقابله با ویروس کرونا همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار