Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:03:44 GMT

آمار قابل توجه رئال- اوئسکا درباره بنزما و وینیسیوس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۱۲۳

آمار قابل توجه رئال- اوئسکا درباره بنزما و وینیسیوس

آمار پاس های رد و بدل شده بین کریم بنزما و وینیسیوس جونیور نشان می دهد که روابط این دو نفر حداقل در درون زمین بهتر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و مشخصا دو ستاره این تیم یعنی کریم بنزما و وینیسیوس جونیور طی یک هفته اخیر روزهای پر حاشیه ای را سپری کردند.

 

چند روز پیش ویدئویی توسط رسانه‌های اسپانیایی منتشر شد که نشان می‌داد کریم‌بنزما در بین دو نیمه بازی برابر مونشن گلادباخ به فرلاند مندی توصیه می کند که به ستاره برزیلی خیلی پاس ندارد چراکه مهاجم فرانسوی معتقد است که وینیسیوس بر علیه رئال مادرید بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این موضوع اما طی روزهای اخیر با حواشی بسیاری همراه بود تا جایی که واکنش زین الدین زیدان را نیز به همراه داشت و او در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر هوئیسکا را اعلام کرد که مشکلی بین این دو نفر وجود ندارد.

 

لوس بلانکوس اما امروز در حالی به مصاف اوئسکا رفت که کریم بنزما از ابتدا در زمین مسابقه حضور داشت اما وینیسیوس کار را از روی نیمکت آغاز کرد. با این حال وینگر برزیلی در دقیقه 60 جای ادن هازارد را در زمین مسابقه گرفت.

 

 

 

 

آمار 30 دقیقه ای از حضور وینیسیوس درون زمین اما در نوع خود بسیار جالب است. ستاره برزیلی در این مدت 6 پاس گل برای کریم بنزما ارسال کرد در حالی که مهاجم فرانسوی چهار بار این کار را انجام داد؛ موضوعی که نشان می‌دهد روابط بین این دو نفر حداقل در درون زمین کمی بهتر شده است.

وینیسیوس جونیور رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینیسیوس جونیور رئال مادرید کریم بنزما کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان با بیان اینکه این روزها فقط ساکنین ایران اسلامی نیستند که حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و در تمام دنیا به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه در اقصی نقاط جهان حمایت علنی خودشان را بیان می‌کنند، اظهار کرد: ملت‌های جهان بیدار شده و با فلسطین هستند ولی برخی سران آمریکا و اروپا که منافعشان در دست صهیونیست‌ها مخالفت می‌کنند.

امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه برای قضاوت درست و دیدن پیشرفت‌های ایران‌اسلامی تاریخ مطالعه کنید، اضافه کرد: قبل از انقلاب وضعیت کشور از سه حال بیشتر خارج نبود. یا در حال کشورگشایی یا کشور فروشی بودند و یا مرعوب استعمارگرانی مانند آمریکا و انگلیس شده بودند.

وی با اشاره به وجود دو نوع تفکر در دوران پهلوی افزود: برخی معتقدند بودند باید سهم کشورهای استعمارگر را با تقسیم عادلانه غنایم ایران عادلانه داد و برخی مانند مصدق معتقد بودند می‌گفتند نباید باج به کشورهای زورگو بدهیم ولی چون مصدق از درون کشور قدرتی نداشتند موفق نشدند.

تیجانی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی قدرتش را از درون افزایش با بیرون تعامل سازنده بدون سلطه پذیری داشت.

امام جمعه خوشاب با گلایه از عملکرد برخی مسؤولان استانی گفت: حواستان به شهرها و شهرستان‌های کوچک باشد. به دیدار رهبری اگر می روید مردم شهرهای کوچک هم آرزوی دیدار دارند.

کد خبر 6089124

دیگر خبرها

  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است