Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@03:32:25 GMT

‌زمین ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی تهیه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۱۴۶

‌زمین ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی تهیه شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: اراضی و زمین‌های لازم برای احداث ۴۰۰هزار واحد موجود در طرح ملی مسکن تأمین شده است. به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی با بیان اینکه "زمان‌بندی برای انجام طرح ملی مسکن را 2ساله در نظر گرفته‌ایم"، اظهار داشت: اراضی و زمین‌های لازم برای احداث 400 هزار واحد موجود در طرح ملی مسکن تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: آن دسته از طرح‌های اقدام ملی مسکن که زودتر شروع شدند، در زمان حاضر به اتمام رسیده‌اند.
اسلامی با تأکید بر اینکه وظیفه دولت فراهم ساختن زمینه برای ساخت مسکن است و نه ساخت آن ادامه داد: بنابراین انتظار داریم مردم در قالب طرح‌های بازآفرینی شهری اقدام جدی‌تری برای ساخت مسکن ملی داشته باشند و با در اختیار گذاشتن زمین‌های خود در اختیار کارگزاران ما زمینه توسعه تولید مسکن در کشور را فراهم کنند.
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم تسریع در ساخت واحدهای مسکن ملی در استان قزوین گفت: با توجه به تمام شدن مرحله واگذاری زمین در این طرح باید کار ساخت واحدهای مسکن ملی در استان قزوین هرچه زودتر انجام شود تا رغبت مردم برای مشارکت در این طرح هم بیشتر شود.

اسلامی افزود: بدون شک برای پیمانکارانی که طرح‌های ملی مسکن را زودتر به سرانجام برسانند، بسته‌های تشویقی در نظر خواهیم گرفت تا در زمینه اجرای طرح‌های مشابه در اولویت باشند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مسکن اقدام ملی مسکن ساخت مشارکت زمین مسکن ملی ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد