Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:43:25 GMT

خودرو حامل چوب‌آلات غیرمجاز در ممسنی توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۹۲۳۳

خودرو حامل چوب‌آلات غیرمجاز در ممسنی توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ممسنی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، علیرضا مسعودی جم با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی بلوط و حمل هیزم آنها در منطقه شیرین و فضیله از توابع بخش مرکزی ، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی طی یک عملیات برنامه ریزی شده شبانه به منطقه اعزام و بعد از رصد محور تنگ لله به نورآباد به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک که بعد از توقف و بررسی خودرو  مشاهده گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خودرو در صندلی عقب و صندوق عقب، مقدار زیادی چوب آلات جنگلی از نوع بلوط جاسازی شده که  خودرو مذکور به پارکینگ انتظامی انتقال و پرونده تخلف نیز برای متخلفین تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ممسنی با اشاره به اینکه طی این عملیات یک دستگاه اره موتوری از متخلفین کشف و ضبط گردید، بیان کرد: افزایش نرخ جریمه فرآورده‌های جنگلی زنگ خطری جدی برای متخلفین است که در صورتی که همچنان به این کار مشغول باشند خسارات بسیاری را باید متحمل شوند.

مسعودی جم از طبیعت‌دوستان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع گزارش نمایند.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو منابع طبیعی توقیف ممسنی فارس چوب غیرمجاز جنگلی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل