Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان لوپتگی در سن مامس مهمان اتلتیک بیلبائو بودند. 

تیم های اتلتیک بیلبائو و سویا در جریان هفته هشتم رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند. سویا که در 4 بازی قبلی خود در لالیگا هیچ بردی به دست نیاورده بود و با این باخت، رسما وارد بحران شد. 

اطلاعات بازی اتلتیک بیلبائو و سویا تاریخ برگزاری: شنبه، 10 آبان 1399 (31 اکتبر 2020) ساعت برگزاری: 18:45 به وقت تهران مکان برگزاری: سن مامس (بیلبائو) تورنمنت: هفته هشتم لالیگا داور: آقای کارلوس دل سورو  گلزنان: یوسف النصیری (9) برای سویا - ایکر مونیائین (76)، اویهان سانکت (86) برای اتلتیک بیلبائو ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان اتلتیک بیلبائو و سویا از هواسکورد

 

شرح گل های اتلتیک بیلبائو و سویا

اتلتیک بیلبائو 0-1 سویا؛ یوسف النصیری: شوت پای چپ النصیری از مرکز محوطه جریمه به گوشه پایین دروازه سیمون، گل نخست را برای تیم لوپتگی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتلتیک بیلبائو 1-1 سویا؛ ایکر مونیائین:

اتلتیک بیلبائو 2-1 سویا؛ اویهان سانکت:

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیک بیلبائو و سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

آفتاب‌‌نیوز :

آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بنا‌ها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت‌های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و ساز‌های بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • پایان کار اسطوره اتلتیک بیلبائو؛ ایکر مونیائین، سن مامس را ترک می‌کند
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست