Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول جدید بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان از راه‌اندازی کلینیک دامپزشکی سیار در روستاهای استان زنجان در آینده نزدیک خبر داد. - اخبار استانها -

فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم بسیج کشاورزی استان زنجان راه‌اندازی "کلینیک دامپزشکی سیار" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کلینیک سیار دامپزشکی در راستای افزایش گوشت قرمز در استان برنامه‌ریزی شده است، گفت: سعی ما این است که این کلینیک سیار اکثر روستاهای استان را پوشش دهد و خدمات رایگان دامپزشکی به دام‌های روستاییان ارائه دهد.

مسئول جدید بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان تصریح کرد: دامپزشکان بسیجی در این طرح کاملا رایگان دام‌های باردار روستاییان را معاینه می‌کنند.

سپاه برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم زنجان برنامه ویژه داردتقدیر سرلشکر ایزدی از رزمندگان زنجانی/ امنیت امروز کشور مدیون شهداست + تصاویر

وی در ادامه به دیگر طرح مهم بسیج کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: 228 نفر از مربیان بسیجی به زودی به اکثر روستاهای استان اعزام می‌شوند تا نحوه کاشت درست گندم دیم را به کشاورزان بیاموزند. این طرح هم نیز کاملا رایگان صورت می‌گیرد. گندم یکی از محصولات استراتژیک کشور است و همواره کشور به این محصول نیاز دارد.

به گزارش تسنیم، با حکمی از سوی سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، "فرهاد امندی" به عنوان مسئول جدید بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان منصوب و جایگزین عباس مولایی شد. لازم به ذکر است که امندی پیش از این مسئولیت بسیج سازندگی استان زنجان را عهده‌دار بود.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستاهای استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در بازدید سرزده فرماندار و دادستان فیروزکوه از ساخت و سازهای روستاهای بخش مرکزی این شهرستان،مقرر شد تا دهیاران روستاهای سیمین دشت، گچه و ده گردان، ظرفِ یک هفته اطلاعات مربوط به ساخت و سازهای جدید را به کارگروه ساماندهی ساخت و سازهای این شهرستان ارائه دهند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون