Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا اورانی عصر شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی افزود: هم اینک قیمت متوسط هر کیلوگرم گوسفند زنده در استان ۴۶۵ هزار ریال است در حالی که قیمت متوسط کشوری آن هر کیلوگرم ۵۳۲ هزار و ۹۱۰ ریال است.

وی ادامه داد: قیمت متوسط هر کیلوگرم گوساله زنده در خراسان رضوی ۳۸۵ هزار ریال است که متوسط قیمت کشوری آن هر کیلوگرم ۴۴۶ هزار ریال می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: قیمت متوسط هر کیلوگرم لاشه گوسفند در استان ۹۴۰ هزار ریال است در حالی که قیمت متوسط کشوری آن هر کیلوگرم یک میلیون و ۸۰ هزار ریال است، همچنین قیمت متوسط هر کیلوگرم گوشت گوساله در استان ۷۰۰ هزار ریال است که قیمت متوسط کشوری آن هر کیلوگرم ۸۳۹ هزار ریال می‌باشد.

مهدی باقری، رییس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دام مشهد نیز در این نشست گفت: پس از لغو محدودیت خروج گوشت قرمز از استان قیمت هر کیلوگرم انواع مختلف گوشت در بازار مشهد به طور متوسط ۷۰ تا ۸۰ هزار ریال کاهش یافت.

کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی در نشست روز چهارشنبه هفته گذشته خود با هدف حمایت از دامداران و واحدهای بسته بندی گوشت و کشتارگاه‌ها و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور، محدودیت ۱۰ روزه خروج گوشت قرمز و گوشت مرغ را لغو کرد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی گوشت قرمز استانداری خراسان رضوی دام و طيور ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی گوشت قرمز استانداری خراسان رضوی دام و طيور ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی گوشت قرمز استانداری خراسان رضوی دام و طيور ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور هزار ریال خراسان رضوی تنظیم بازار گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول