Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت محلی اقلیم کردستان عراق بستری بودن «عزت الدوری» معاون صدام دیکتاتور سابق این کشور در بیمارستانی در شهر «اربیل» مرکز این اقلیم را هنگام مُردن تکذیب کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روزنامه اخبار الخلیج بحرین به نقل از کسانی که آنها را از نزدیکان خانواده الدوری توصیف کرده بود، نوشت: الدوری در یکی از بیمارستان های شهر اربیل مُرد و او با آگاهی مسئولان اقلیم کردستان عراق وارد این بیمارستان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که چند سایت عراقی از جمله سایت «این نیوز» امروز بیانیه کوتاهی از «جوتیار عادل» سخنگوی دولت محلی اقلیم کردستان عراق منتشر کردند که وی در آن ادعای یاد شده را رد کرد.

این سخنگو در بیانیه خود گفته خبرهایی که از مرگ الدوری در بیمارستانی در اربیل حکایت می کنند، درست نیست.

منابع خبری عراق پنج روز پیش به نقل از سایت های نزدیک به حزب منحله بعث این کشور نوشتند که عزت الدوری از سرکردگان ارشد این حزب و معاون صدام مُرده است.

عزت الدوری تحت تعقیب دستگاهی امنیتی و اطلاعاتی عراق بود و پیش از این چند بار خبر کشته شدن یا بازداشت او اعلام شده بود، اما وی غالبا مرگ خود را با ارسال فایل های صوتی تکذیب می کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان عراق کردستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد

نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس دیدار کرد
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • بارزانی وارد تهران شد