Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@12:49:07 GMT

دردسر دزدان گردنبند دایی برای سارقان پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۷۷۵

دردسر دزدان گردنبند دایی برای سارقان پایتخت

به گزارش افکارنیوز،

 علی دایی چهره سرشناس فوتبال ایران عصر چهارشنبه گذشته مقابل دفتر کارش در خیابان آصف، محله زعفرانیه با یک اتفاق تلخ مواجه شد. دو سارق در حالی که نورا دختر دایی همراهش بود به این چهره سرشناس فوتبال کشورمان حمله کرده و گردنبند گرانقیمت او را به سرقت بردند.

از عصر همان روز پلیس آگاهی تهران با تشکیل پرونده به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان گردنبند دایی برآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حجم بالای بازنشر خبر سرقت از دایی آن هم با زورگیری و استفاده از چاقو، حالا جدیت پلیس برای به دام انداختن سارقان چند برابر بیشتر شده و آنها قول داده‌اند در سریع‌ترین زمان ممکن سارق گردنبند علی دایی را پیدا کنند.

نکته مهم ماجرا اینجاست که دو دزد گردنبند از جمله سارقان ناشی تهران بودند که با سرقت از «علی دایی» باعث حساسیت ویژه رسانه‌ها، شهروندان در فضای مجازی و البته پلیس آگاهی تهران شدند. آنها نه تنها خود را در معرض شدیدترین خطر ممکن کردند بلکه برای سایر سارقان تهران نیز دردسر بزرگی ساختند (!) زیرا از این پس به خاطر حجم اخبار منتشر شده علیه سارقان  گردنبند دایی ، همه سارقان تهران امنیت خود را از دست داده‌اند و هر لحظه باید منتظر خبر دستگیری همه آنها باشیم. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال ایران علی دایی گردنبند دایی سرقت علی دایی فوتبال ایران گردنبند دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد