Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 محمد حسن آصفری با اشاره به اظهارات پامپئو مبنی بر اینکه «در جمهوری اسلامی ایران آزادی‌های مذهبی نقض می‌شود»، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا یا نسبت به جمهوری اسلامی ایران شناخت کافی را ندارد  و یا به دلیل فشارهایی که علیه جمهوری اسلامی ایران داشتند و  به اهداف خود دست پیدا نکردند چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه نمایندگانی از همه مذاهب و ادیان در مجلس شورای اسلامی حضور دارند و هر کدام دارای کرسی هستند و  زنان نیز حق حضور در پارلمان را دارا بوده که وجود اینگونه موضوعات نشانگر آزادی در جمهوری اسلامی ایران است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران هیچگونه مباحثی در رابطه با رنگ، نژاد و مذاهب افراد مطرح نیست و کشورمان از تنوع مذاهب و قومیت برخوردار است ضمن اینکه همه مردم در عرصه‌های گوناگون حق اظهار نظر دارند در حالی که سردمدارن آمریکا نژاد پرست بوده و بوی تعفن نژاد پرستی‌شان صدای مردم ایالات متحده را هم درآورده است؛ متاسفانه هنوز خون ریخته شده جورج فلوید سیاهپوست بر زمین خشک نشده  که آمریکایی‌ها با اظهارات نابخردانه‌ای جمهوری اسلامی ایران را محکوم به نقض آزادی‌های مذهبی می‌کنند.

نائب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به تنوع مذاهب و قومیت‌ها در کشور اشاره و اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران همه ادیان بنا به سلایقشان مراسم های مذهبی خود را برگزار می‌کنند و جای سوال دارد که  مقامات آمریکایی به چه دلیل اظهار نظر می‌کنند که در ایران آزادی‌های مذهبی نقض می‌شود.

وی در ادامه افزود: پامپئو به جای چنین اظهار نظرهایی در وهله نخست باید در رابطه با جمهوری اسلامی ایران مطالعات خود را بالا ببرد و همچنین می‌بایست پاسخگوی رفتارشان نسبت به مذاهب، نژادهای گوناگون و مردم کشورشان باشند، سپس نسبت به جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پامپئو آزادی های مذهبی ایران آصفری آزادی های مذهبی پامپئو جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتراضات گسترده دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: برغم میل مقامات رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل و حامیان آنها، افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار غزه و کرانه باختری و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی و اجرای عدالت در حق آنان است.

به گزارش تسنیم، پیشتر نیز کنعانی در خصوص سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین نوشته بود: گزارش‌های خبری مربوط به سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از مردم فلسطین، نقض خشونت‌آمیز حق رأی، آزادی بیان و حقوق بشر است که موجب نگرانی مردم در سراسر جهان شده است.

وی افزود: لازم است دولت آمریکا ضمن پایبندی به تعهدات حقوق‌بشری خود، آزادی بیان و تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به مطالبات و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگزارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین تصریح کرد: با ایجاد فضای خفقان و خاموش کردن معترضان، نقش حمایتی دولت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی پاک نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش