Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@22:41:26 GMT

عکس: ماشین آتش‌نشانی لوکس ۸۰ سال پیش در آلمان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۰۹۵۶

عکس: ماشین آتش‌نشانی لوکس ۸۰ سال پیش در آلمان

عکس: ماشین آتش‌نشانی لوکس ۸۰ سال پیش در آلمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: ماشین آتش نشانی آلمان آئودی عکس قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نساجی یزد بازسازی ‌و نوسازی می‌شود

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری یزد از اختصاص مبلغ هزار میلیارد تومان برای خرید ۲۷۰ ماشین بافندگی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مرتضی محمودی اظهار کرد: نساجی یزد از صنعت‌های قابل توجه استان به شمار می‌آید و ما به دنبال رشد و بالندگی این صنعت و بازگشت آن به دوران اوج هستیم.

وی با اشاره به اینکه متنوع‌ترین زنجیره ارزش تولید نساجی کشور در یزد قرار دارد، افزود: با وجود اینکه یکی از قدرت‌های بافندگی کشور هستیم، اما ماشین‌های بافندگی صنعت نساجی ما عمر بالایی دارند و فرسوده شدند، بنابراین برای رقابت در کشور و جهان باید این صنعت بازسازی و نوسازی شود.

محمودی تصریح کرد: مبلغ هزار میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد، به این امر اختصاص یافته تا با رفع مشکلات واردات و اختصاص ارز، ۲۷۰ ماشین بافندگی جدید وارد شده تا بخش مهمی از تولید را به روز کرده و ماشین‌های بافندگی را ۲۰ سال جوان کنیم.

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری افزود: شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان نیز برای فعالیت در عرصه ماشین سازی نساجی وارد عمل شده و از افزایش تعداد این شرکت‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه تعداد واحدهای مجوز دار نساجی ۲۰ کارخانه است، افزود: در حال حاضر نیز ۲۰۰۰ واحد در شهرک‌های مریم آباد و شاهدیه در حال بافندگی هستند که پارچه‌های خوب و باکیفیتی تولید می‌کنند.

محمودی از تجمیع این واحدها در یک شهرک به عنوان یکی از برنامه‌های استان یاد کرد و افزود: زیرساخت‌های لازم برای این مساله در شهرک نساجی مریم آباد در حال تأمین است و واحدهایی که قابلیت این مساله را دارند به این شهرک منتقل می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ابراز امیدواری کرد که ۴۰ واحد تا پایان سال به شهرک مریم آباد منتقل شوند و مراحل انتقال سایر واحدها نیز در سال‌های آینده انجام گیرد.

کد خبر 751598

دیگر خبرها

  • صنعت نساجی یزد بازسازی ‌و نوسازی می‌شود
  • رونمایی از لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا؛ رولز رویس کالینان (فیلم)
  • رولزرویس کولینان ۲۰۲۵ سری ۲، لوکس‌تر و خشن‌تر از قبل / عکس
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • (ویدئو) نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • خودنمایی لوکس‌ترین خودروی خیابان‌های تهران؛ شاهکار ۱۰ میلیاردی! | فیلم
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان