Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@17:24:56 GMT

چرا جوان رودباری خودسوزی کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۱۳۹۱

آفتاب‌‌نیوز :

هوشنگ عباسقلی زاده اضافه کرد: به محض شنیدن خبر این حادثه، فرد مذکور با حضور عوامل امدادی و درمانی ابتدا به بیمارستان رستم آباد منتقل، اما به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان ولایت رشت اعزام می شود.

وی خاطرنشان کرد: از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران بیمارستان محل بستری این جوان پیگیر لحظه به لحظه وضعیت جسمی وی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنا به اعلام مدیران شرکت مذکور، وی در بازه زمانی حدود شش ماهه از تیرماه ۹۸ به صورت روزمزد و غیر مستمر در قسمت دیوارچینی شرکت «شباب» مشغول به کار بوده است، گفت: این شرکت بعد از اتمام کار دیوارچینی و بنا به گفته آنان به دلیل اختلافاتی که بین آنها با آقای(حمیدرضا - ب) در کارگاه به وجود می آید، این همکاری ادامه پیدا نمی کند.

فرماندار شهرستان رودبار، با ابراز تاسف عمیق از حادثه تلخ به وجود آمده، عنوان کرد: اکنون شاید امکان بازگشت زمان به گذشته و پیشگیری از بروز حادثه وجود ندارد و شاید در صورت طرح اختلاف موجود بر سر ذیحق بودن مطالبات کارگری و برگشت به کار با پیگیری از طریق مراجع قانونی پیش بینی شده، همچون مراجع حل اختلاف اداره کار این امکان وجود داشت، اما شکایتی به اداره کار شهرستان ارائه نکرده بودند.

وی افزود: برخورداری از شغل مناسب را حق هر جوان و فرد جویای کار می دانیم و پاسخگویی درست ادارات و دستگاه های دولتی و بخش خصوصی به متقاضیان همواره مورد تاکید ما بوده است.

عباسقلی زاده، با اشاره به امکان جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی با راهنمایی درست و قانونی به افرادی که احساس می کنند حقی از آنان تضییع شده، گفت: طبق برخی اخبار و بررسی ها این فرد مشکلاتی به لحاظ وضعیت نامناسب معیشتی داشته است.

فرماندار رودبار ادامه داد: امیدواریم قبل از بروز هر گونه حادثه ای، مسائل و مشکلات به ویژه در حوزه اشتغال و جذب نیروی کار از سوی همه مدیران ادارات و دستگاه های متولی ریشه یابی شده تا با ارائه راهکار صحیح در حد توان و مقدورات بتوانیم قدم موثری برداریم.

وی در پایان با ابراز همدردی با خانواده این جوان، بیان کرد: در این شرایط، تامین هزینه های درمانی و مراقبتی این جوان را حداقل وظیفه خود می دانیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودسوزی خودسوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!

به گزارش تسنیم از شیراز، در این اخبار ادعاشده بود که در این میهمانی تعدادی پزشک، با مصرف مشروبات تقلبی و دست‌ساز دچار مسمومیت شدند و در این بین یکی از پزشکان زن متخصص پوست و مو در شیراز جان باخته است و تعدادی دیگر به دلیل مسمومیت شدید در بیمارستان بستری‌ شده‌اند. 

همچنین در این گزارش اعلام شده که همسر این پزشک که فوق تخصص چشم بوده هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم اکنون در کما به سر می‌برد.

دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات این دورهمی مرگبار، گفت: ظاهراً این اتفاق در یک میهمانی شخصی رخ داده و پزشکان حاضر در این راسم اکثراً از بخش خصوصی بودند. 

وی با اشاره به اینکه تمام حاضران در این میهمانی پزشک نبوده‌اند، گفت: ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود. برخلاف آنچه که درباره تعداد مراجعه زیاد به بیمارستان پس از این میهمانی مطرح شده، اما ورودی زیادی به بیمارستان نداشته‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از خبرنگار تسنیم خواست که جزئیات بیشتر را از نظام پزشکی جویا شود.

تحقیقات در مورد فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود در این حادثه در مجموع 6 نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند