Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم فوتبال بارسلونا در شبی که دروازه‌بانش مرتکب اشتباهی فاحش شد، دو امتیاز دیگر از دست داد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته هفتم لالیگای اسپانیا، شنبه شب تیم فوتبال بارسلونا در خانه آلاوس به تساوی یک - یک بسنده کرد.

در این بازی بارسلونا با اشتباه مهلک دروازه‌بان خود نتو در دریافت یک پاس روبه عقب از جرارد پیکه گل اول را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوئیس ریوخا مهاجم فرصت‌طلب آلاوس کسی بود که از این اشتباه نهایت استفاده را کرد و در دقیقه 31 گل نخست بازی را به ثمر رساند. بارسلونا نیمه اول را باخت و تا دقیقه 63 هم از میزبان خود عقب بود تا اینکه آنتوان گریزمان در دقیقه 63، درست یک دقیقه پس از 10 نفره شدن آلاوس به خاطر اخراج خوتا، گل تساوی را به ثمر رساند.

بارسلونا پس از این گل، بر شدت حملات خود افزود تا از برتری عددی‌اش استفاده کند، اما هرچه زد به در بسته خورد تا برای چهارمین بار در ششمین بازی‌اش در این فصل لالیگا امتیاز از دست بدهد. با این نتیجه بارسلونا هشت امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. آلاوس نیز هم‌امتیاز با کاتالان‌ها و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سیزدهم جدول ایستاد.

لوشامپیونه| پاری‌سن‌ژرمن با یک برد آسان صدرنشین ماند

شاگردان توماس توخل با کسب پیروزی بیرون از خانه مقابل نانت جایگاه‌شان را در صدر جدول لوشامپیونه حفظ کردند.

به گزارش تسنیم، دیدارهای شب دوم از هفته نهم لوشامپیونه شنبه شب با مصاف تیم‌های نانت و پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید که این بازی را میهمان پاریسی با نتیجه 3 بر صفر برد.

آندره هررا در دقیقه 47، کیلیان امباپه در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی و پابلو سارابیا در دقیقه 88 گل‌های این بازی را برای پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساندند تا تیم توماس توخل با کسب هفتمین برد متوالی‌اش 21 امتیازی شود و در صدر جدول لوشامپیونه باقی بماند. تیم نانت هم با هشت امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاد.

هفته نهم لوشامپیونه امروز با انجام 7 دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد

در آخرین بازی از هفته سی‌وسوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در خانه میزبان والنسیا بود و در نهایت توانست با شکست میهمان ۱۰ نفره خود به رتبه دوم جدول بازگردد.

به گزارش ایسنا، شاگردان ژاوی در آخرین بازی هفته مقابل والنسیا قرار گرفتند و نیمه اول سختی را پشت سر گذاشتند. خفاش‌ها نیمه نخست را با برتری شکننده ۲ بر یک به پایان رساندند اما نقطه عطف بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست اتفاق افتاد؛ جایی که سنگربان والنسیا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و آنان مجبور شدند نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع کنند.

همین مسئله پایه‌گذار بازگشت کاتالان‌ها شد و با هت‌تریک لواندوفسکی در نیمه دوم، بارسلونا در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ این بازی را برد و رتبه دوم جدول را از ژیرونا پس گرفت.

به این ترتیب بارسلونا با ۷۳ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا در جایگاه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)