Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم خالقی گفت: سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی برای سرپوش گذاشتن به ناکامی‌های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اکرم(ص) صورت می پذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: انبیای الهی انوار درخشان عالم بشریتند که هر کدام بخشی از رسالت عظیم انسان سازی را دنبال کرده و چراغ هدایت بشر منور نمودند و پیامبر اعظم اسلام آخرین و بزرگترین آنهاست که به رحمه العالمین مشهور است و کتاب او سرشار از تکریم و تعظیم انوار قدسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی تصریح کرد: سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که اخیراً با اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای قبیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه وارد مرحله جدیدی شده است، بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح آزادی بیان در اروپا است که برای سرپوش گذاشتن به ناکامی‌های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اکرم(ص) صورت می‌پذیرد.
  این استاد دانشگاه افزود: این اقدام کاملا موهن است و هیچ بهانه‌ای قابل پذیرش نیست و نشان از عمق جهالت و حماقت گردانندگان نشریه‌های موهن دین ستیز و سیاستمداران حامی ایشان دارد.
  خالقی تاکید کرد: اهانت و توهین به پیامبر اکرم(ص) اهانت به همه‌ی انبیای الهی و ادیان اسمانی است.
  وی در پایان اظهار کرد: این گونه اهانت‌های مکرر به مقدسات مسلمانان به بهانه‌ی آزادی بیان نشان از عمق کینه و عدوات دشمنان اسلام و استکبار جهانی و صهیونیستم بین المللی دارد و بیانگر عمق وحشت و هراس آنها از نفوذ و انتشار روز افزون اسلام در غرب و پیروزی جریان مقاومت اسلامی در منطقه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک

خبر عجیب رییس سازمان سنجش:برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075610 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است