Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در شروع جلسه دویست و چهل و ششم علنی شورای شهر تهران با تبریک ایام مبارک ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، گفت: رسول اکرم(ص)، برترین خلقت خداوند در جهان و مصداق کامل انسان کامل و جانشین خداوند در هستی است. قرآن، اخلاق پیامبر(ص) را یکی از برجسته‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های ایشان می‌داند، اخلاقی که در سعه صدر و تحمل بی‌نظیر سختی‌ها، تندی‌ها و ناملایمات در راه ماموریت عظیم رسالت تجلی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیامبر اکرم(ص)، با این اخلاق نیکو و مکارم اخلاقی توانست ماموریت بزرگ رسالت را به نتیجه برساند و در سخت‌ترین سرزمین‌ها و خشن‌ترین مردمان، دین مهربانی، مدارا و نیکوکاری را ترویج کنند. رسول خدا، پاسخ بدی را با نیکی، اهانت را با احترام، دشنام را با سلام، زشتی را با زیبایی و خشونت را با مهربانی می‌داد و با این سیره بزرگترین دشمنانش راهی جز گرویدن به اسلام نیافتند.

هاشمی اظهار داشت: متاسفانه در ایام ولادت این یگانه تاریخ بشریت، شاهد دو پدیده زشت هستیم؛ نخست توهین به مقدسات و اعتقادات یک و نیم میلیارد مسلمان که از سوی برخی جریانات مشکوک با حمایت‌های دولتی در غرب، که به نام آزادی بیان، حریم اعتقادات امت بزرگ اسلام را نقض می‌کنند. بدیهی است که آزار و رنجاندن صدها میلیون مسلمان و تحریک عواطف و احساسات پاک دینی آنان، هر چه باشد آزادی بیان نیست، آزادی بیان در بستر گفتگو و عقلانیت و احترام به یکدیگر مفهوم پیدا می‌کند نه اهانت و تحریک و تحقیر دیگر انسان‌ها.

رئیس شورای شهر تهران، دومین پدیده زشت را رفتار خشونت‌آمیز گروهی از متحجران به نام اسلام و دامن زدن به اسلام‌هراسی دانست.

وی در ادامه این سخنرانی در خصوص وضعیت پاندمی کرونا در تهران هشدار داد و یادآور شد: تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران و کلانشهرها را باید انجام دهیم وگرنه باید منتظر عواقب بدی باشیم.

کد خبر 561600 برچسب‌ها محسن هاشمی كرونا در ايران شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی كرونا در ايران شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره گزارش داد که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به شهر قلقیلیه در کرانه باختری دست کم یک فلسطینی به ضرب گلوله این متجاوزان نزدیک دیوار حائل زخمی شد.

عناصر صهیونیست به خانه های مسکونی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز حمله کرده و این خانه ها را تفتیش کردند. مسجد منطقه سیله الظهر در جنوب جنین نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست و محاصره نمازگزاران حاضر در این مسجد بود.

خیابان قدس در شهر نابلس و اردوگاه قدیمی عسکر در شرق نابلس نیز شاهد این حمله های وحشیانه نظامیان صهیونیست بودند.

محمود عبدالقادر ابوسلیم، محمد احمد ابوسلیم، صائب فهمی ابوسلیم و معتز سمیح وهدان چند اسیر فلسطینی بودند که تنها چند روز بعد از آزادیشان در منطقه رنتیس واقع در شمال غرب رام الله مجدداً توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

در این میان نیروهای فلسطینی مستقر در کرانه باختری در برابر تجاوزات نظامیان صهیونیست به این منطقه ساکت نمانده و آنها را هدف قرار دادند.

شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که رزمندگان گردان های قدس شاخه نابلس موفق شدند نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در محور عسکر گلوله باران کنند.

رزمندگان فلسطینی همچنین به نبرد با متجاوزان اشغالگر در شرق شهر نابلس پرداختند. در این عملیات نیروهای فلسطینی عناصر صهیونیست نزدیک میدان المسلخ در نابلس مورد حمله قرار گرفتند.

کد خبر 6092710

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شدند/ شانس گرفته شده از مردم را به آن‌ها بازگردانیم
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها