Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان مرکز استان ایلام با بیان اینکه اغماض در اجرای مصوبات ستاد کرونایی استانی پذیرفته نیست گفت: تضمین سلامت مردم نیازمند مصوبات شفاف از طرف ستاد کرونا استانی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، افشار خسروی زاد شامگاه شنبه در چهل و چهارمین نشست ستاد کرونای استانی ایلام با بیان اینکه اغماض در اجرای مصوبات ستاد کرونایی استانی پذیرفته نیست اظهار داشت: تضمین سلامت مردم نیازمند مصوبات شفاف از طرف ستاد کرونا استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان ایلام گفت: برخی از مصوبات ستاد کرونای استانی دوپهلو و تعیین تکلیف کننده قاطع برای مجریان نیست و این امر موجب سهل‌انگاری یا بی‌توجهی به مصوبات ستاد کرونای استانی می‌شود.

تجویز داروهای بیمارستانی کرونا خارج از بیمارستان‌‌ها ممنوع/ تلاش برای کاهش قیمت انسولین قلمی گزارش ویدئویی| بحران کرونا در استان اردبیل / گلایه مدافعان سلامت از عادی انگاری ویروس گزارش ویدئویی|‌ رکود در بازار اردبیل / تسهیلات کرونایی بازاریان را بدهکارتر کرد

وی با عنوان نمونه به مصوبات ستاد کرونای استانی در ارتباط با استمهال وام‌های بانکی اشاره کرد و گفت: به‌رغم وجود ابلاغیه‌های ستاد کرونا در استمهال وام‌ها برخی بانک‌ها وام‌گیرندگان را به مراجعه قضائی معرفی و چک ضامنین آنان را برگشت داده‌اند.

دادستان مرکز استان ایلام افزود: این بی‌توجهی و نادیده گرفتن دستورات توسط برخی بانک‌ها نشات گرفته از نبود مصوبه شفاف و روش از طریق ستاد کرونای کشوری و استانی است که ادارات را بین خوف و رجا قرار داده‌اند که اجرا کردن و نکردن آن مصوبه امر و نهی ندارد.

وی بیان داشت: در صورتی‌ که مصوبات روشن، شفاف و با قید شرایط زمانی و مکانی باشد برای قضات نیز به‌ عنوان سند قانونی مورد توجه قرار گرفته و موجب حجم این‌ گونه پروند‌ها در مراجع قضائی نمی‌شود.

خسروی زاد در ادامه افزایش کمک و تسریع در تجهیز مراکز درمانی ایلام را خواستار تأکید کرد و گفت: تهیه دستگاه اکسیژن ساز در شهرستان دره شهر امری ضروری است اما در بازدیدی که نماینده دادستان از واحد تولیدی اکسیژن ساز شهرستان دره شهر داشته است اگر توسط مسئولان استانی حمایت نشود تا سه ماه دیگر در این واحد تولیدی اکسیژن تولید نخواهد شد و برای این مهم باید چاره‌اندیشی کرد.

وی خاطرنشان کرد: سلامت مردم و صیانت از حقوق عامه برای دستگاه قضا دارای اهمیت بوده و در اولویت است و در این خصوص با کسی تعارف و اغماضی نخواهیم داشت و برای اجرای مصوبات ستاد کرونا استانی، رعایت پروتکل‌ها و ممانعت از تجمعات بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

خسروی زاد گفت: خط قرمز دادستانی در استان ایلام سلامت مردم است.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادستان مرکز استان ایلام ستاد کرونای استانی مصوبات ستاد کرونای ستاد کرونا استانی مصوبات ستاد کرونا سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ظفری روز شنبه در گفت و گویی افزود: شب گذشته بارش‌های زیادی را در مناطق غربی و جنوبی کشور داشتیم. در شهر دزفول در استان خوزستان بارش زیادی را شاهد بودیم بطوریکه به حدود ۱۲۷ میلیمتر رسیده است. همچنین خسارت‌های جدی به راه‌های عشایری در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری وارد شد.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه تلفات دامی هم در بخشی از مناطق داشتیم، اضافه کرد: گزارشی از خسارت جانی در نقاط مختلف به ما نرسیده است، اما در حال ارزیابی هستیم.

آماده باش مدیریت بحران در استان‌های شمالی و غربی

ظفری با تاکید بر اینکه راه‌های اصلی در مناطق سیل‌زده باز است، افزود: برق شهر معمولان وصل شده و فعلا مشکلی ندارد. امروز هم آماده باش کاملی را به استان‌های شمالی، غربی و شمال شرق کشور دادیم.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در بخشی از مناطق خوزستان مانند اهواز و بندر امام، آب گرفتگی داشتیم. اطراف و حاشیه شهر ایلام نیز برخی خانه‌ها دچار آب گرفتگی شدند که اهالی این مناطق به جای امن منتقل شدند. در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری هم افرادی که در محاصره سیلاب بودند با کمک نیرو‌های امدادی به نقاط امن منتقل شدند و مشکل خاصی در آن مناطق وجود ندارد.

ظفری با اشاره به سرکشی خود به اطراف تهران با توجه به بارش‌ها گفت: تمام نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر، راهداری و پلیس در آمادگی کامل هستند و فردا هم به طور کامل آماده هستند؛ سرکشی‌ها انجام شده و ستاد‌های بحران تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته در چهار محال و بختیاری، ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شد و تصمیمات خوبی آنجا گرفته شده است. امیدواریم طی دو روز آتی بتوانیم با ایمنی کامل، فضا را مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد