Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی دقیق و سریع تأکید کرد: باید با احترام به کرامت انسانی به‌گونه‌ای عمل کرد که حتی پیچیده‌ترین موضوعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبداللهی در جلسه تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با اشاره به اینکه احساس مسئولیت در قبال مأموریت‌ها و رسالت‌های دانشگاه نسبت به جامعه و کشور یک وظیفه است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به همه است و هیچ فرد یا گروهی در هر منصب و مقامی نباید در برابر این ساختار باارزش با توقع برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد انقلابی، مردمی و ملی است، متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دنبال تحقق دانشگاهی با رسالت‌های اجتماعی و مسئله‌گراست و فرصت خدمت در آن یک نعمت و شایسته بهره‌‌گیری و امتنان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در این دانشگاه هیچ گرایش سیاسی و جناحی بر دیگری برتری ندارد، عنوان کرد: خط مشی دانشگاه آزاد اسلامی خط نظام و پذیرش مسئولیت در این دانشگاه یک ادای دین شرعی است؛ بنابراین به‌عنوان یک مسئول باید فراتر از حاشیه‌ها که آسیب‌زا و ویران‌کننده هستند با کنترل نفس به‌دنبال تعالی دانشگاه و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

اصل در انجام فعالیت‌های کاری، احساس مسئولیت است

عبداللهی با بیان اینکه اصل در انجام فعالیت‌های کاری، احساس مسئولیت و مصالح دانشگاه و مردم است، خاطرنشان کرد: توجه به این مهم، برقراری ارتباط با مردم و پروردگار را ساده خواهد کرد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه پشت هر انتصاب و تغییری چند نکته محوری مورد انتظار است، مطرح کرد: نخستین نکته مهم، برنامه محوری و دورنمای توسعه براساس ظرفیت‌های موجود با پیش‌بینی آینده و صلاح دانشگاه است.

وی با اشاره به رشته‌های متنوع تحصیلی در مقاطع مختلف تبیین کرد: دانشکده و دانشگاه توانمند و مسئله‌محور یک ظرفیت مناسب برای رشد، تعالی و افزایش امید در کشور به‌ویژه جوانان خواهند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با یادآوری اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مستیقماً با مشارکت و یاری مردم اداره می‌شود، یادآور شد: پشتوانه جلب حمایت‌های مردمی، برنامه محوری است. بدون توسعه علمی و افزایش درآمدهای شهریه‌ای و غیرشهریه‌ای، برنامه‌های دانش‌بنیان در اجرا با مشکل مواجه خواهند شد.

تأکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی دقیق و سریع

عبداللهی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی دقیق و سریع چنین توضیح داد: باید با احترام به کرامت انسانی به‌گونه‌ای عمل کرد که حتی پیچیده‌ترین موضوعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.

وی افزود: کوتاهی و اهمال در انجام وظیفه تعدی به حقوق دانشجویان و ایجاد چالش برای مجموعه و دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه قانونمندی و جدیت در تکریم ارباب رجوع یک وظیفه شرعی و انسانی است، ادامه داد: تسلط بر مقررات و راه‌حل‌های قانونی رکن اصلی پاسخگویی است و اشاعه قانون در امور نیاز به مدیریتی قوی، هوشمندانه و در عین حال صبورانه دارد.

عبداللهی، ایجاد همگرایی و تعامل با دیگران را از نکات مهم دیگر قابل توجه دانست و عنوان کرد: تعامل با دیگران بر دو معیار قانون و راه‌حل‌های اخلاقی و انصاف استوار است.

وی با بیان اینکه امور مراجعان باید با محور قانون و براساس ظرفیت‌های قابل قبول و موجه انجام پذیرد، ادامه داد: می‌توان با قانون به مشکلات رسیدگی کرد و براساس اخلاق، رأفت اسلامی و انسانی کمک کرد تا امور تنظیم شود.

به گزارش آنا، در این نشست انسیه ماهینی عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر که پیش از این رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، رئيس اداره امور فرهنگی و اجتماعی واحد بوشهر و مدیر گروه رشته معارف اسلامی دانشگاه بود به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/4078/4062/

معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر معارفه رئیس دانشکده علوم انسانی واحد بوشهر

منبع: آنا

کلیدواژه: درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر استان بوشهر ارباب رجوع اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تکریم ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه همدان با حضور مسئولان استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه همدان با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، فرماندار و امام جمعه کبودرآهنگ، رئیس‌کل دادگستری استان، جمعی از مسئولان قضایی و امنیتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

در حکمی از سوی فرمانده نیروی هوایی جمهوری‌ اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مهدی کرمی به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید نوژه معارفه و از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی در این سمت تقدیر شد.

استاندار همدان در این مراسم، اظهار داشت: امروز کشور در اوج اقتدار، بالندگی و بازدارندگی کامل است و دشمن جرأت کوچک‌ترین تعدی به مرزها را ندارد و حماقتی را که رژیم منحوس صهیونیستی  در کنسولگری جمهوری‌اسلامی ایران در دمشق به خرج داد، با پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق روبه‌رو شد.

علیرضا قاسمی فرزاد بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای بقای عمر خود نیاز به جنگ و تجاوز دارد اما با عملیات وعده صادق، دشمن پیام را دریافت کرد که این افکار باطل و پریشان است آنها هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه را به خاک و خون می‌کشند در حالی که ایران‌ اسلامی حامی مردم بی‌گناه غزه است.

وی با بیان اینکه ایران‌ اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدرانه و توان نظامی فرزندان ایران، مرزها را از حملات مصون داشته عنوان کرد: در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان در مخالفت با استکبار جهانی ندای آزادی‌خواهی مردم مظلوم و ستم‌دیده غزه را فریاد می‌زنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کشور از وابستگی کامل نظامی به خود اتکایی رسیده است گفت: مجاهد سر افراز، پرتلاش و لایق امیر مرادبکی در طول مدت فرماندهی پایگاه شکاری شهید نوژه با اقتدار و جدیت امور را مدیریت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور