Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «علی اعطا» روز یکشنبه در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به «محسن هاشمی» رئیس این شورا تذکر داد و گفت: به دلیل وضعیت کرونا معاونت ارتباطات شورای شهر قاعده‌ای را در خصوص حضور خبرنگاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران در دوران کرونا تنظیم کرد و طی دو روز گذشته این قاعده با مخالفت خبرنگاران مواجه شد اما بنده و همکاران روابط عمومی شورا خبرنگاران را متقاعد کردیم که تنظیم این قاعده برای سلامت آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما امروز شما دستور دادید که صرفا خبرنگاران صدا و سیما در صحن حضور پیدا کند؛ و من این تبعیض را متوجه نمی شوم.

وی با طرح این پرسش از رییس شورا که چه فرقی بین صدا و سیما با سایر خبرگزاری ها از جمله ایرنا، ایسنا، فارس، تسنیم، باشگاه خبرنگاران و سایر رسانه ها، وجود دارد؟ گفت: اگر قرار است ما یک قاعده کلی قائل شویم، تبعیض معنایی ندارد اما اگر قرار است به یک رسانه امتیاز خاصی بدهیم، از چند روز قبل اعلام کنیم که این قاعده برای همه است غیر از صدا و سیما تا ما بتوانیم توضیح دهیم.

اعطا با تاکید بر اینکه من نسبت به این رفتار گلایه‌مند هستم، گفت: در حال حاضر اعضای جلسه ۱۴ نفر است و اگر به ۱۵ نفر برسد و با خروج بنده جلسه از رسمیت نیفتد به عنوان اعتراض به این رفتار، حتما جلسه را ترک خواهم کرد.

به گزارش ایرنا معاونت ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران در روز گذشته با ارسال پیامی به خبرنگاران از آنان خواست تا برای حفظ سلامت خود در صحن شورای شهر حضور نداشته باشند؛ در این پیام از خبرنگاران خواسته شد تا در صورت ضرورت حضور در صحن شورای شهر در طبقه اول این شورا استقرار یابند.

برچسب‌ها شورای شهر ویروس کرونا شهر تهران علي اعطا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ویروس کرونا شهر تهران علي اعطا شورای شهر ویروس کرونا شهر تهران علي اعطا اخبار کنکور صحن شورا شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد

«هاله غریط» سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا، در اعتراض به سیاست واشنگتن در قبال جنگ غزه، استعفای خود را اعلام کرد و این حداقل سومین استعفای این وزارتخانه به دلیل این موضوع است.

به گزارش ایسنا، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.

هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.

استعفاهای قبلی

حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود