Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت : مشترکان در بخش های خانگی ، صنعتی و تجاری در هفت ماه منتهی به پایان مهرماه سال جاری بیش از 1 میلیارد و 468 میلیون و 836 هزار و 712 متر مکعب گازطبیعی مصرف کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، احمد فعله گری با اینکه مصرف گاز طبیعی و محاسبه گاز بهاء براساس فصل سرد و گرم صورت می گیرد که طول مدت زمانی فصل سرد از پانزدهم آبان ماه شروع و پانزدهم فروردین ماه به اتمام می رسد در فصل سرد مشترکین گاز طبیعی از یارانه بیشتری برخوردار می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به بهره مندی 100 درصدی جمعیت شهری و 93 درصدی خانوار روستایی واجد شرایط استان  از گاز طبیعی گفت: به طور میانگین بیش از 98 درصد انرژی گرمایشی بخش خانگی استان با گاز طبیعی تامین می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد : مصرف کل استان در هفت ماهه منتهی به پایان مهر ماه سال جاری در تمامی بخش ها 1 میلیارد و 468 میلیون و 836 هزار و 712متر مکعب بوده که میزان مصرف در بخش سی ان جی 106 میلیون و 938 هزار متر مکعب ، صنعتی 148 میلیون و 133 هزار ، تجاری 27 میلیون و 607هزار و خانگی 463 میلیون و 946هزار ، نیروگاه سنندج 696میلیون و 581 هزار ، بخش عمومی 12 میلیون و 263 هزار  و آموزشی 7 میلیون و 908 هزار و اماکن مذهبی 5 میلیون و 456 هزار متر مکعب بوده است.

فعله گری در مورد نسبت مصرف بخش های مختلف در سال جاری این چنین توضیح داد : سی ان جی 7 درصد ، صنعتی 10 درصد ، تجاری و عمومی 4 درصد ، خانگی 32 درصد و نیروگاه سنندج 47  درصد از کل مصرف استان در هفت ماهه سال جاری را به خود اختصاص داده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان شرکت گاز کردستان گاز طبیعی سال جاری متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی

قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی