Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان استانی قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان مرکزی موسوم به شهید سلامت قاسم جلیلوند در اراک آغاز به کار کرد.

این قرارگاه با هدف آموزش هر چه بیشتر و اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص تبیین تهدیدات و خطرات ویروس کرونا و با عضویت پلیس اداره اماکن، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است اعضای این قرارگاه باید با رویکرد ارشادی، راهنمایی و نظارت بر رفتار مردم وارد میدان شده و به افرادی که توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداشته تذکر دهند.

در این قرارگاه پلیس پیشگیری استان مرکزی با همکاری جمعیت هلال احمر و صدا و سیما در ساعات پر تردد در مکان‌های شلوغ حضور خواهند یافت و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را به مردم گوشزد می‌کنند، اعمال جریمه به خودروهای دارای سرنشین بدون ماسک، مهر و موم واحدهای صنفی متخلف از برنامه‌های این قرارگاه است.

در مراسم آغاز به کار این قرارگاه نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم مشارکت همگانی در مهار و کنترل این بیماری تاکید کرد و گفت: همه افراد باید خود را در مدیریت این بیماری سهیم بدانند.

آیت‌الله قربان‌علی دری‌نجف‌آبادی افزود: مقام معظم رهبری رهنمودهای خوبی در مسیر مبارزه با کرونا داشتند که این رهنمودها می‌تواند چراغ راه آحاد مردم و مسئولان در مقابله با کرونا قرار گیرد.

وی تصریح کرد:  چندین ماه است که کادر درمان و جامعه پزشکی درگیر درمان بیماران کرونایی هستند و ما موظف هستیم به این عزیزان در کاهش این بیماری کمک کنیم.

 انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی شهید ویروس کرونا سلامت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز شنبه رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 6096155

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟