Web Analytics Made Easy - Statcounter

حقیقی استاندار زنجان: شمار مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا را در مناطق حاشیه نشین استان افزایش خواهیم داد و خدمات تست سریع کرونا و پاسخ آزمایش در کمتر از نیم ساعت را نیز در استان شروع خواهیم کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ استاندار زنجان از رویکرد جدید مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: شمار مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا را در مناطق حاشیه نشین استانافزایش خواهیم داد و خدمات تست سریع کرونا و پاسخ آزمایش در کمتر از نیم ساعت را نیز در استان شروع خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی به لزوم جدیت در رعایت پروتکال های بهداشتی در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: برای این منظور مدیران باید در میدان باشند چرا که پیشگیری مهمترین مقوله در این زمینه است . وی با بیان اینکه حفط سلامت و جان مردم اصل است، افزود: متاسفانه برخی از شهروندان به ویژه جوانانحداقل ها هم در رعایت پروتکال و زدن ماسک جدی نمی گیرند و در برخی شهرهای استان نیز عملکرد برخی اصناف در این زمینه خوب نیست .

حقیقی با بیان اینکه در شرایط کنونی با سرایت و ابتلای خانوادگی به ویروس کرنا در استان مواجه هستیم، گفت: اکنون چاره ای جز رعایت پروتکالهای بهداشتی برای مقابله با این بیماری وجود ندارد . وی با بیان اینکه سن مرگ و میر در اثر کرونا در استان بالاتر است و زنجان در این زمینه جزو

سه استان کشور است، اظهار داشت: این معنی اش این است که کنترل بیماری دراستان خوب بوده است . استاندار زنجان در بخش پایانی سخنانخود ۱۳ آبان را از مناسبت ها و روزهای ارزشمند دانست و گفت: لازم است برای گرامیداشت این روز، نگاه ویژه داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنجان استاندار زنجان ویروس کرونا استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد