Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:21:35 GMT

تابع سیاست‌ها و تصمیمات ستاد کرونا هستیم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۴۱۷۰

تابع سیاست‌ها و تصمیمات ستاد کرونا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سید مسعود عسگریان در پنجاهمین صحن شورا گفت: با توجه به اعلام شرایط قرمز شهرهای استان همدان در حوزه اپیدمی کرونا و اعمال محدودیت‌ها، همگان باید برای عبور از شرایط خاص فعلی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری کنند تا از شرایط قرمز عبور کنیم.
به گفته وی؛ شورای شهر همدان نیز بنا بر تصمیم ستاد کرونا و بر اساس وظیفه قانونی و مسئولیت اجتماعی، باید مباحث شهری را از طریق دورکاری دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگریان معتقد است: باید در حوزه بهره‌گیری از روش‌های نوین فناوری به‌ویژه در سیستم اداری الگو باشیم تا از شرایط بحرانی پیش‌رو، گذر کرده و اوقات فعالیت کاری بیشتری را فراهم کنیم.
وی اعلام کرد: در راستای کاهش مراجعه شهروندان به‌منظور حفظ سلامت آنان قطعا باید تدابیر جدی‌تری لحاظ شود؛ از این‌رو پیشنهاد می‌کنم تمهیدات مناسبی برای ارتباط‌ هر چه بهتر شهروندان با اعضای شورای شهر به‌منظور رفع مشکلات آنان از طریق فضای مجازی و شبکه مخصوص، تعبیه شود.
رئیس شورای شهر همدان با توجه به اینکه تاکنون مباحث فناوری به صورت مناسب در شهرداری همدان شکل نگرفته است؛ ابراز امیدواری کرد این زیرساخت اساسی در سال پایانی دور پنجم شوراهای اسلامی شهر، در پارلمان شهری همدان راه‌اندازی شود.
عسگریان همچنین گفت: با توجه به اثرات مخرب بیماری کرونا بر روی سلامت جامعه و بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر، جلسات صحن شورا همراه با رعایت پروتکل‎های بهداشتی به صورت حضوری و حدالمقدور تمامی کمیسیون‌ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان شورای شهر کرونا سلامت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی

 محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • در صحن شورای شهر همدان چه گذشت؟
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟