Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به اجرای نهضت «کمک مؤمنانه» در راستای لبیک به بیانات رهبری ، اظهار داشت: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و آسیبی که بر قشر ضعیف جامعه وارد شد پویش مردمی «کمک مؤمنانه» در کشور راه‌اندازی شد.

وی بیان داشت: در همین راستا طرح ضیافت همدلی کمک مؤمنانه با هدف حمایت از نیازمندان راه‌اندازی و از ظرفیت خیرین و عواید موقوفات برای اجرای این طرح استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای رزمایش «کمک مؤمنانه» اوقاف در زمینه‌های مختلف مباحث فرهنگی، اجتماعی، ازدواج جوانان و حوزه بهداشت و درمان حضوری فعال دارد

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از ابتدای شروع رزمایش «کمک مؤمنانه» اوقاف استان در زمینه‌های مختلف مباحث فرهنگی، اجتماعی، ازدواج جوانان و حوزه بهداشت و درمان حضوری فعال دارد، عنوان کرد: همچنین طرح «احسان ماندگار» با هدف توزیع بسته‌های کمک معیشتی در استان اجرا شد.

اوقاف استان از محل درآمد موقوفات و خیرین تاکنون سه میلیارد و و ۲۰۰ میلیون تومان به آسیب‌دیدگان کرونا و نیازمندان کمک کرده است

 

بخشی‌پور از کمک سه میلیارد و و ۲۰۰ میلیون تومانی اوقاف به آسیب‌دیدگان کرونا و نیازمندان استان خبر داد و افزود: این کمک‌ها در قالب سبدهای غذایی و بسته‌های بهداشتی و غذای گرم بوده که از محل درآمد موقوفات جهت مقابله با کرونا هزینه شده است.

وی مطرح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۹۸۹ بسته غذایی بین نیازمندان از محل درآمد موقوفات توزیع شده که ارزش هر بسته غذایی ۳۵۰ هزار تومان بوده و شامل مواد غذایی مختلفی از جمله برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه‌فرنگی و چای بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی توزیع چهار هزار و ۱۶۰ بسته بهداشتی و ۷۴ هزار و ۸۸۵ پرس غذای گرم بین نیازمندان و بیمارستان‌های استان را از دیگر اقدامات انجام شده ذکر و عنوان کرد: برای کمک به مردم، امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور و تلاش واقفان، خیران و متولیان موقوفات است.

بخشی‌پور از تولید و توزیع ۹۷ هزار و ۳۳۰ عدد ماسک در استان خبر داد و گفت: این ماسک‌ها مطبق با استاندارد‌های حوزه بهداشت و درمان از محل موقوفاتی که نیت آن دارو ودرمان است، در خراسان‌جنوبی تولید و بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح «مهر فاطمی» در استان، گفت: تعداد موقوفات مرتبط با ایام فاطمیه در استان ۷۴ مورد بوده  لذا به‌منظور اجرای طرح «مهر فاطمی»، توزیع بسته‌های غذایی، بهداشتی و غذای گرم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کمک مومنانه خبرگزاری فارس خراسان جنوبی نیازمندان وقف موقوفات بخشی پور مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی دوخت ماسک توزیع ماسک بسته معیشتی خراسان جنوبی کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان