Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته تیم شارلروا با گلزنی علی قلی زاده موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم سرکل بروژ را شکست دهد و صدرنشین لیگ بلژیک شود. در پرتغال هم ماریتیمو در شب کلین شیت امیر عابدزاده و حضور علی علیپور از دقیقه ۸۰ در ترکیبش مقابل ناسیونال، بدون گل متوقف شد. الدحیل نیز در خالی که رامین رضاییان را در ترکیب داشت ۴ بر ۱ مغلوب السد شد و از صعود به فینال جام امیر قطر بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ هلند هم تیم زووله با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب توئنته شد که در این دیدار رضا قوچان نژاد از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در آغاز نیمه دوم از زمین مسابقه تعویض شد. در برتری ۳ بر صفر برنتفورد در چمپیونشیپ انگلیس هم سامان قدوس نیمکت نشین بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اخبار لژیونرهای فوتبال ایران در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۹۹ به شرح زیر می باشد:

علی قلی زاده و کاوه رضایی

در هفته یازدهم لیگ بلژیک، تیم شارلروا با درخشش مهاجم ایرانی خود، علی قلی زاده با ۳ گل از سد مهمانش تیم سرکل بروژ گذشت. گل اول شارلروا را در این مسابقه علی قلی زاده به ثمر رساند. این دومین گل قلی زاده در این فصل از رقابت های لیگ بلژیک به حساب می آید. در این مسابقه علی قلی زاده به طور کامل برای تیمش بازی کرد و کاوه رضایی، دیگر لژیونر ایرانی تیم شارلروا از ابتدا تا دقیقه ۸۰ در ترکیب تیمش به میدان رفت. شارلروا با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول لیگ بلژیک قرار گرفت.

امیر عابدزاده و علی علیپور

در ادامه هفته ششم لیگ پرتغال، تیم ماریتیمو که امیر عابدزاده را از ابتدا در ترکیب خود داشت مقابل مهمانش تیم ناسیونال با نتیجه بدون گل متوقف شد تا امیر عابدزاده در این مسابقه هم موفق به ثبت کلین شیت شود. علی علیپور نیز در این مسابقه از دقیقه ۸۰ به زمین مسابقه آمد. ماریتیمو با این تساوی ۷ امتیازی شد و در رتبه دهم لیگ پرتغال قرار گرفت.

رامین رضاییان

در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی جام امیر قطر، تیم السد با نتیجه ۴ بر ۱ الدحیل را شکست داد تا حریف العربی (که از مهدی ترابی و مهرداد محمدی در ترکیب خود سود می برد) در دیدار نهایی این رقابت ها شود. رامین رضاییان در این مسابقه از ابتدا در ترکیب الدحیل حضور داشت. در دقیقه ۵۴ این مسابقه، رامین رضاییان موفق به باز کردن دروازه السد شد اما این گل بعد از بازبینی توسط کمک داور ویدیویی، مردود اعلام شد.

رضا قوچان نژاد

در هفته هفتم لیگ هلند موسوم به اردیویسی، تیم زووله در حالی که رضا قوچان نژاد را از ابتدا در ترکیب خود می دید با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب میزبان خود، توئنته شد. قوچان نژاد در ابتدای نیمه دوم از زمین مسابقه تعویض شد. زووله با این شکست، ۶ امتیازی باقی ماند و در رتبه نهم جدول لیگ هلند جای گرفت.

سامان قدوس

در هفته نهم لیگ دسته اول انگلیس موسوم به چمپیونشیپ، تیم برنتفورد با ۳ گل در زمین لوتن تاون به برتری دست یافت. سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم برنتفورد، در این مسابقه نیمکت نشین بود. برنتفورد با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول فشرده چمپیونشیپ انگلیس قرار گرفت.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر عابدزاده الدحیل برنتفورد اخبار لژیونرها الدحیل الدحیل قطر الدوحیل الدوحیل قطر امیر عابدزاده بازیکن تیم ملی برنتفورد برنتفورد انگلیس جام امیر قطر چمپیونشیپ چمپیونشیپ انگلیس رامین رضائیان رامین رضاییان رضا قوچان نژاد رضائیان رضایی رضاییان زووله زووله هلند سامان قدوس شارلروا شارلروا بلژیک عابدزاده علی علیپور علی قلی زاده علیپور فینال جام امیر قطر قدوس قلی زاده قوچان نژاد کاوه رضایی کلین شیت امیر عابدزاده کلین شیت عابدزاده گلزنی علی قلی زاده گلزنی قلی زاده گوچی لژیونر لژیونر ایرانی لیگ بلژیک لیگ پرتغال لیگ چمپیونشیپ انگلیس لیگ دسته اول انگلیس لیگ هلند ماریتیمو ماریتیمو پرتغال نیمه نهایی جام امیر قطر ابتدا در ترکیب رامین رضاییان امیر عابدزاده علی قلی زاده قوچان نژاد لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز

به گزارش "ورزش سه"، این دوئل بزرگ فوتبال اروپاست، مسابقه‌ای که بیشتر از هر مسابقه ای در تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان تکرار شده است: امشب بایرن و رئال مادرید برای بیست و هفتمین بار به مصاف هم می روند و این بازی رفت در آلیانز است.

کارلو آنچلوتی در جست‌وجوی فینالی که ششمین در یازده سال گذشته و هجدهمین در تاریخ رئال خواهد بود (14 برد و سه باخت تاکنون)، او تقریبا تمام تیم خود را در مونیخ در اختیار دارد. در این میان تیبو کورتوا و داوید آلابا مصدوم هستند و دنی کارواخال نیز محروم ولی همه راهی مونیخ شده اند.

رئال که قهرمانی لالیگا را در مشتش دارد و قبلا سوپرجام را نیز برده، حالا به پانزدهمین لیگ قهرمانان خود فکر می کند و کارلتو با تیم کاملی که دارد، تقریبا ترکیب اصلی خود را نیز انتخاب کرده و بعید است در هیچ پستی تردید داشته باشد. 

در غیاب کارواخال این لوکاس واسکز است که دفاع راست خواهد بود و ده بازیکن دیگر نیز تقریبا همان بازیکنانی هستند که در بازی برگشت برابر سیتی حاضر بودند (شوامنی در منچستر محروم بود و امشب بر می گردد):

ترکیب احتمالی رئال مادرید: لونین، لوکاس واسکز، ناچو، رودیگر، مندی، کروس، شوامنی، والورده، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد