Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اولین جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور امیدبیگی به برگزیدگان از میان مخترعین یا دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس و یا متولدین این دو استان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های سراسر کشور که دارای پژوهش‌های کاربردی با موضوعات شناسایی، کشت و فرآوری گیاهان دارویی و فرمولاسیون داروهای گیاهی بودند اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این جایزه ارزنده، به پاس تلاش‌های پروفسور امیدبیگی از بنیان‌گذاران شرکت دارویی دانش‌بنیان زردبند که عمر خود را صرف کسب فناوری‌های مرتبط با حوزه گیاهان دارویی کرده، به نام این محقق اعلام شد.

اکوانی افزود: جایزه علمی پروفسور امیدبیگی توسط بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری مجمع خیران نخبه پرور فارس و شرکت دارویی زردبند برای اعطا به صاحبان استعداد برتر در حوزه گیاهان دارویی طراحی و اجرا شده است.

وی گفت: این مراسم که قرار بود طبق برنامه اعلام شده قبلی در سال 98 برگزار شود که به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد و امسال 7 آبان ماه سال جاری، مراسم به صورت مجازی برگزار و برگزیدگان در شرکت زردبند حاضر شده و جوایز خود را دریافت کردند.

رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مراسم مجازی که به منظور اعطای اولین جایزه پروفسور امیدبیگی برگزار شد، مدیر کل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بنیاد نخبگان استان فارس، رئیس رئیس دانشگاه یاسوج؛ رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل، مدیر کارخانه شرکت زردبند و همچنین خانواده مرحوم پروفسور امیدبیگی حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را درمورد اهمیت این جایزه بیان کردند.

اکوانی با بیان اینکه برگزیدگان، علاوه بر دریافت لوح و گرفتن نشان طلایی برند علمی ـ معنوی منتخب برجسته کشوری، جایزه علمی مربوطه را نیز دریافت کردند، افزود: در بخش دانشجویی، آقای حسن اسماعیلی در میان 27 شرکت کننده و در بخش دانش‌آموزی خانم راضیه سون، جایزه پروفسور امیدبیگی را به خود اختصاص دادند.

وی تاکید کرد: جایزه مرحوم امیدبیگی برای بار اول به صورت منطقه‌ای برگزار شد و قرار است این جایزه در سال پیش رو به عنوان یک جایزه ملی به برگزیدگان اعطا شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: گیاهان دارویی جایزه بورس دانشجویان بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس بنیاد نخبگان استان جایزه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم هم‌زمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد دو را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس گیرند.

کد خبر 748344

دیگر خبرها

  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • رشد ۱۰۰ درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات «وعده صادق»
  • رشد صد درصدی دانش‌بنیان‌ها در بورس/علم و فناوری دو بال عملیات وعده صادق
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم