Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در نیم سال جاری در کنار انواع وام های مختلفی که توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان پرداخت می شود، بنیاد علوی هم به دانشجویان متقاضی استفاده از وام، تسهیلات می پردازد.

بنابر زمان بندی نوع و مبلغ وام‌های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400 - 1399، ثبت نام وام بنیاد علوی در نیم سال جاری از 30 مهر ماه 99 آغاز شده و تا 15 آذرماه 99 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجوی روزانه و نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی، آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور مورد تایید بنیاد علوی پرداخت می شود.

وام بنیاد علوی به دانشجویان مجرد به مبلغ 6.000.000 ریال و به دانشجویان متاهل مبلغ 8.000.000 ریال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سال تحصیلی علمی وام دانشجویی سال 99 افزایش وام دانشجویی تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری بنیاد علوی وام دانشجویی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر