Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کوروش خرد» با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای ارتقای سرانه رفاهی ساکنان محله‌های مرکزی تهران و دسترسی به مایحتاج عمومی‌ و مواد غذایی با کیفیت و قیمت مناسب افزود: «در حال حاضر ۶ بازار میوه و تره‌بار در محله‌های این منطقه فعالند که طی توافق‌های انجام‌شده ۳ قطعه زمین برای راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار جدید به سازمان میادین میوه و تره‌بار شهر تهران تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: «یک قطعه زمین به مساحت ۱۶۴ مترمربع در محله انقلاب واقع در خیابان برادران مظفر نبش کوچه سرمد و زمین دیگری در محله راه‌آهن به متراژ ۲۰۲‌مترمربع و نیز در خیابان شوش شرقی، حدفاصل کوچه بیگلری اصل و شریفی و همچنین یک قطعه زمین در محله انبار نفت واقع در خیابان رباط‌کریم، نرسیده به خیابان انبار نفت، گاراژ رحیمی‌ به متراژ تقریبی ۲۰۰‌مترمربع برای آماده‌سازی و راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار تحویل سازمان میادین شده است.» 

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ۱۱ یادآور شد: «عملیات اجرایی بازار میوه و تره‌بار محله انقلاب تقریباً تمام شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین بیش از ۵۰‌درصد عملیات راه‌اندازی بازار تره‌بار محله انقلاب هم تمام شده و بازار تره‌بار محله انبار نفت نیز در مرحله دیوارکشی است که پیش‌بینی می‌شود بهره‌برداری از آنها تا پایان سال جاری انجام شود.»

خرد همچنین بیان کرد: «برای یک قطعه زمین نیز در محله شیخ هادی واقع در ضلع شمال شرقی میدان حر به متراژ ۵۹۰‌مترمربع در حال اخذ مجوز هستیم و در محله نواب هم در حال مکان‌یابی و رایزنی هستیم تا با هماهنگی سازمان نوسازی شهر تهران و موافقت سازمان میادین میوه و تره‌بار برای ساخت و راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار اقدام شود.»

کد خبر 561347 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۱ میوه و تره بار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۱ میوه و تره بار بازار میوه و تره بار راه اندازی بازار قطعه زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین جلسه حراج سکه طلا در فردا دوشنبه (۱۷ اردیبهشت)، برگزار خواهد شد. این حراج از طریق «سامانه معاملات» این مرکز برگزار می‌شود و دارایی موضوع یازدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعاً ۵ قطعه سکه (۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه) یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که مجموعاً بیش از ۵ قطعه باشد.

براساس این گزارش، شروع جلسه حراج رأس ساعت ۱۲ ظهر و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود؛ همچنین بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همان روز است.

طبق شیوه اعلامی، ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود و شیوه برگزاری حراج نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت - زمان انجام می‌شود.

قابل توجه است که واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است؛ فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی ایران در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام می‌شود.

شایان ذکر است، متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی منتشر شده در تارنمای رسمی مرکز مبادله ایران توجه داشته باشند.

خاطر نشان می‌شود، متقاضیان شرکت در حراج‌های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز، از طریق «سامانه معاملات» این مرکز اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

به گزارش مهر، تاکنون ۱۰ حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که در مجموع ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص، ۸۵ هزار و ۵۸ قطعه، نیم سکه ۱۷ هزار و ۱۴۹ قطعه و تمام سکه ۱۵ هزار و ۵۳۵ قطعه بوده است.

کد خبر 6097138 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • نشست زمین در یکی از محله‌های شهر سنندج