Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، نادر توکلی روز یکشنبه اظهار امیدواری کرد که این پیشنهاد به زودی به تصویب برسد تا حلقه انتقال ویروس کرونا در این شهر قطع شود و در نتیجه از تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از کرونا کاسته شود.

وی ادامه داد: با تصویب این پیشنهاد، تمام دستگاه های اجرایی تهران اعم از دولتی، خصوصی به جز دستگاه های امدادی در این مدت تعطیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی گفت: در قالب این طرح محدودیت هایی برای تردد مردم در سطح شهر اعمال می شود تا مردم در این مدت در منازل خود بمانند.

معاون درمان ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا به اعمال محدودیت های جدیدی که اخیرا وضع شده از جمله دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان در تهران اشاره کرد و افزود: امید است با رعایت دقیق تر مردم، شاهد کاهش بستری ها و مرگ میر باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد که با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز چهارشنبه این هفته به مدت ۱۰ روز محدودیت های تازه ای در مراکز ۲۵ استان و ۴۶ شهرستان کشور اعمال خواهد شد.

وی بیان داشت: در چارچوب این محدودیت، تمام آن فعالیت‌های به اصطلاح ۳ و ۴ که عمدتا به فعالیت‌های آموزشی و تجمع در مناسبت‌های مختلف مربوط می شود، تا روز جمعه آتی یعنی برای ۱۰ روز ممنوع می‌شود.

رییس جمهوری اظهار داشت: محدودیت هایی هم که پیش از این برای ۴۳ شهرستان تصویب شده بود، در این جلسه تمدید شد.

پربیننده ترین حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩ +لینک دریافت کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ تصمیم مهم درباره دورکاری کارمندان تهرانی/ تعطیلی ۳گروه شغلی در ۴۳شهر بحرانی لحظه به خاک سپردن محمدرضا شجریان +فیلم توضیح وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی پروتکل بهداشتی اخبار کرونا تعطیلی تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران

تین نیوز

رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران بیش از ۲۶۰۰ نفر از ۸۰ کشور برای حضور در نمایشگاه ایران اکسپو و اجلاس بین المللی ایران و آفریقا ثبت نام کردند، اما تنها ۲۰۰۰ نفر پذیرش شدند و مابقی عملا دفع شدند چون به دلیل محدودیت هتل های تهران، امکان میزبانی این تعداد مهمان در پایتخت عریض و طویل کشور وجود نداشت! محدودیت روابط دیپلماتیک بر صنعت هتلداری در کشور اثر گذاشته و رشد آن را متوقف کرده است.

به گزارش تین نیوز، زیرساخت ها نقش بسزایی در توسعه صنعت هتل داری دارند، شبکه های حمل و نقل عمومی شهری باید به گونه ای طراحی شوند که مسافران در کمترین زمان از فرودگاه به هتل برسند.

کمبود هتل در تهران به هر دلیلی که باشد، نشانه خوبی نیست؛ پایتخت با این روند، فرصت های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کارساز را از دست می دهد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رویداد اکسپو ایران و دفع ۶۰۰ تاجر به دلیل کمبود هتل در تهران
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد