Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری گفت: مردم در بحران کرونا کمک ۱۶۲ میلیاردی به هلال احمر داشتند که از امروز ۸۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان:محمد نصیری در نشستی خبری ضمن تبریک روز هفدهم ربیع الاول با اشاره به فعالیت‌های این سازمان طی ماه‌های گذشته گفت: طی ماه‌های گذشته میزان مشارکت مردمی به ویژه در دوران کرونا مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ ۶۱ میلیارد تومان آن به شکل نقدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس تاکید رئیس جمعیت هلال احمر ما موظف هستیم میزان گردش مالی را به شکل شفاف گزارش دهیم. از مجموع ۶۱ میلیارد تومان کمک‌های نقدی مردم، ۳۵ میلیارد تومان برای تهیه سبدهای غذایی هزینه شده است و توانسته‌ایم بالغ بر ۲۴۰ هزار سبد غذایی تهیه کنیم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر افزود: ما اقدام به توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی نیز می‌کنیم که استان قم از امروز این فعالیت را آغاز خواهد کرد. این بسته‌های غذایی با مبالغی بیش از ۳۰۰ هزار تومان تهیه می‌شود و در مجموع ۲۴ میلیارد تومان به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در موضوع برگزاری هیات‌ها در ماه محرم اظهار کرد: با ۲۳ هزار داوطلب در قالب ۷۴۶۳ تیم اقدام به ارائه خدمت به هیات‌های مذهبی کردیم که به واقع یکی از مکان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کردند همین هیات‌های مذهبی بودند.

نصیری افزود: همچنین حدود ۱۴ میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی هزینه شده است که اینها نیز در طرح‌های غربالگری به مناطق محروم، کمک هزینه بیماران خاص و تجهیز بیمارستان‌های هلال احمر در دوره کرونا بوده است. ۱۰ میلیارد تومان نیز همچنان در حساب‌های ما وجود دارد.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کرونا ویروس کرونا جمعیت هلال احمر میلیارد تومان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی