Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان بر لزوم لایروبی کانال‌های دفع آب سطحی قبل از آغاز فصل بارندگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور پیش ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت لایروبی شبکه های دفع فاضلاب این شهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر شادگان مشکل دفع آب های سطحی دارد، ادارات مربوطه باید سریع تر و قبل از بارندگی های احتمالی نسبت به لایروبی کانال های فاضلاب اقدام کنند و این کار را در اولویت قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اداره آبفا و شهرداری شادگان برای اقدامات پیشگیرانه فصل بارشی و جمع شدن آب‌های سطحی در این فصل منتظر نمانده و اقداماتی همچون لایروبی شبکه‌های فاضلاب را در این شهر هر چه سریع تر آغاز کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان افزود: لایروبی کانال های فاضلاب، ترمیم نوارهای حفاری و پاکسازی و زیباسازی فضای شهری باید در دستور کار آبفا و شهرداری شادگان قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارندگی لایروبی آب های سطحی فرمانداری شادگان برنا خوزستان کانال های آب شهرداری و آبفا لایروبی کانال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان

 عزتی با اشاره به اهمیت آب و روش‌های صرفه جویی در آب کشاورزی گفت: با مرمت و لایروبی دو رشته قنات به طول ۴۵۰ متر در روستا‌های صیفار و کلو  ورزقان موجب افزایش دبی آب خروجی از این قنات شده است.

وی افزود: هزینه مرمت و لایروبی این قنات مبلغ ۷۰۲ میلیون تومان است که از محل اعتبارات استانی تامین شد.

مدیر جهادکشاورزی ورزقان افزود: اراضی پایاب این قنات ۴۰ هکتار می‌باشد که با اتمام پروژه از آب مطمئن برخوردار می‌شوند و بهره وری استفاده از آب کشاورزی افزایش می‌یابد.

وی افزود: مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ورزقان براساس سیاست افزایش بهره وری استفاده از آب کشاورزی تلاش دارد با تامین منابع مالی پروژه‌های آبیاری باعث توسعه آبیاری‌های نوین در این شهرستان شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز