Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد الله داد» افزود: عملیات تعمیر به روش خط گرم نیازی به قطع خدمات در شبکه انرزی الکتریکی ندارد و همزمان با تعمیرات امکان  سرویس‌دهی به شبکه‌های برق  موجود است.

وی توضیح داد:۱۲ گروه خط گرم برای تعمیرات خطوط شبکه‌ برق استان  بدون اعمال خاموشی در این طرح فعال شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: این استان قطب صنعت کشور است و تامین برق صنایع و بهبود زیرساخت‌های لازم در این حوزه، مصداق واقعی توجه به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جهش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله داد تصریح کرد: تلاش مجموعه توزیع نیروی برق استان مرکزی تحقق مولفه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در حوزه برق است و افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش تلفات شبکه و مدیریت مصرف برق در دستور کار قرار دارد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

این استان در قلب ایران واقع شده و بیش از ۷۴۰ هزار مشترک برق دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انرژی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انرژی برق اراک استان مرکزی انرژی برق اخبار کنکور استان مرکزی برق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار که با حضور فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: تالار مرکزی سنندج به عنوان یکی از پروژه‌هایی که با مشکلات زیاد به این دولت تحویل داده شد اکنون با پیشرفت خوبی جلو می‌رود که در ارتقای وجهه فرهنگی شهر سنندج اثرگذار است.

وی افزود: ساخت تالار مرکزی سنندج از ۱۹ سال پیش آغاز شده و این پروژه با ۱۴ هزار مترمربع زیربنا بزرگترین پروژه فرهنگی هنری غرب کشور به شمار می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان همچنین به حق سهم شهرداری در اراضی الحاقی شهر پرداخت و بیان کرد: سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی طی ۳۲ سال گذشته تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم از سوی راه و شهرسازی استان پرداخت نشده است.

حبیبی یادآور شد: از آغاز به کار دولت سیزدهم حتی یک مترمربع تغییر کاربری بدون اینکه حق سهم شهرداری پرداخت شود به شهر سنندج صورت نگرفته است

وی با تاکید بر بازنگری طرح جامع شهر سنندج در سال‌جاری گفت: طرح جامع شهر سنندج به سال ۸۷ برمی‌گردد و فرایند طولانی بودن تدوین و تأیید طرح تفصیلی شهرها تنها مشکل استان کردستان نیست و در بسیاری از استان‌های کشور همین منوال حاکم است.

کد خبر 6094874

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم
  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده