Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در محکومیت اهانت به پیامبر مکرم اسلام بیانیه‌ای صادر کرد.

​به گزارش خبرگزاری شبستان، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در محکومیت اهانت به پیامبر مکرم اسلام بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» صف-8
انتشار تصاویر اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام و تایید این کار ننگین از سوی رییس جمهور نادان فرانسه در روزهای اخیر موجب خشم مسلمانان و موحدان جهان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته اهانت به پیامبران الهی به ویژه رسول اکرم(ص) اقدامی بی‌سابقه نیست اما همان گونه که قرآن خطاب به پیامبر اعلام می‌کند «ان شانئک هو الابتر»، این دشمنان پیامبر هستند که نه در نسل و نه در عمل راه به جایی نخواهند برد.
تاریخ گواهی می‌دهد دشمنانی که از ترس گرایش آزادگان به اسلام انواع کیدها و اهانت‌ها را به کار بسته‌اند جز چهره‌ای منفور در میان لجن‌زار اشقیا از خود به جا نگذاشته‌اند.
اما امروز این هتاکی‌ها ردای موجه آزادی بیان به تن کرده است، غافل از آن که آزاداندیشان و به ویژه مسلمانان از برخورد دوگانه هتاکان با مقدسات مسلمانان و انگاشته‌های مسلم سیاست‌مداران دنیاپرست غافل نمی‌شوند؛ جایی که اهانت به وجود پاک و نورانی رحمه للعالمین مجاز و تحقیق در مورد هولوکاست مورد عتاب و عقاب است.
اکنون که رییس دولت فرانسه به حمایت از این اقدام شنیع پرداخته مقامات کشورهای اسلامی و نیز رهبران ادیان آسمانی بیش از هر زمان دیگر وظیفه دارند این حرکت را محکوم و به هر نحو ممکن به مقابله با آن بپردازند؛ از تحریم کالاهای فرانسوی تا اقدامات دیگری که موجب تادیب اهانت‌کنندگان و جلوگیری از اقدامات مشابه شود.
حوزه‌های علمیه خواهران سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس جمهور فرانسه  و حرمت‌شکنی ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم(ص) را به شدت محکوم می‌نماید و تمامی مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به وحدت و همبستگی دعوت می‌کند تا مکر و حیله صهیونیست‌ها در جهان اسلام مورد غفلت قرار نگیرد و تمامی دشمنان اسلام را پشیمان نماید.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه های علمیه خواهران پیامبر اکرم ص بیانیه حوزه های علمیه خواهران اهانت به پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اظهار داشت: همانطور که مردم با ستارگان شمال، جنوب، شرق و غرب را پیدا می کنند، روحانیت نیز همچون چراغی هستند که راه به مردم نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: امام هادی(ع) می فرمایند که اگر در زمان غیبت علما نبودند که از مکتب اهل بیت دفاع کنند و شیعیان را از دام ابلیس نجات دهند، همه مرتد می شدند. امروز سکان شیعیان به دست علما است و آنان را از غرق شدن در ابتذال رفتاری نجات می دهند.

وی با بیان اینکه علما بالاترین و ارزشمندترین انسان ها هستند ابراز داشت: این مقام عالم هست، عالمی که درس می خواند و اهل تهذیب است، پیراسته از رذائل اخلاقی و اهل خدمت به اسلام و مسلمین و در شرایط کنونی انقلابی و پیرو ولایت فقیه است‌ و مجاهدت در راه اسلام به هر شکل ممکن انجام می دهد، این عالم با این درجه اگر خانواده در کنار او نباشد دچار چالش می شود بنابراین خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی برای علما همسران خوب است گفت: اگر همسران علما اهل خدمت به مسائل دینی باشند درجه کار بالاتر است‌.

کد خبر 6093936

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند