Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:03:31 GMT

پویش نه به مرگ خاموش در لرستان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۵۹۳۶

پویش نه به مرگ خاموش در لرستان راه‌اندازی شد

به گزارش ایرنا کرم گودرزی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در این راستا نکات ایمنی و ضروری گازرسانی، استفاده از بخاری و مراقبت از دودکش بخاری ها به صورت گسترده توسط کاربران مجازی منتشر می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شروع فصول سرد سال، شهروندان باید از باز بودن مسیر دودکش و وجود کلاهک استاندارد H (اچ) شکل اطمینان داشته باشند و بخاری ها را با استفاده از شیلنگ و بست استاندارد فعال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه محل‌ اتصال شیلنگ و وسیله گازسوز با کف صابون آزمایش شود تصریح کرد: برای نصب بخاری و سایر وسایل گازسوز باید از لوله‌های استاندارد فلزی گالوانیزه استفاده شود چراکه بکارگیری لوله‌های آلومینیومی و آکاردئونی مورد تایید نیست. 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه شعله بخاری باید آبی رنگ باشد عنوان کرد: سرد بودن لوله بخاری بیانگر سوخت ناقص است بنابراین شهروندان باید پس از روشن کردن وسایل گرمایشی نسبت به گرم بودن لوله آن اطمینان حاصل نمایند.

بیش از ۱۵۶ هزار و ۸۰۰ مشترک روستایی و حدود ۳۸۸ هزار مشترک شهری از خدمات شرکت گاز لرستان استفاده می کنند.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران گاز رسانی گازگرفتگی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران گاز رسانی گازگرفتگی خرم آباد لرستان شرکت ملی گاز ایران گاز رسانی گازگرفتگی خرم آباد لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی فردی در بلوار رسالت مشهد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.   سرهنگ محمد چراغ افزود: با حضور ماموران کلانتری مهرگان در محل و بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ۵۲ ساله که به تنهایی در خانه زندگی می‌کرده، به علت نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده است.   وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی از شهروندان خواست در استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دیگر خبرها

  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • اقدامات پلیس آمریکا نمی‌تواند صدای دانشجویان معترض را خاموش کند
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی