Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: کارمند وزارت ورزش هستم و باید در مأموریت‌هایی که اعلام می‌شود و براساس آن اطاعت و دستورات مافوق را قبول کنم.

خبرگزاری میزان- خسرو قمری در پایان مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری، اظهار داشت: مجمع سال ۹۸ با یاد و خاطره محمد پراش آغاز شد و باید این اتفاق را به خانواده دوچرخه‌سواری تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز گزارش بازرس و حسابرس که ارائه شد، خوب بود. ما مدال‌های زیادی در سال گذشته کسب کردیم و بانوی ایرانی پس از هفتاد سال موفق به کسب مدال در آسیا شد. همچنین در رده جوانان مدال داشتیم و در مجموع نتایج قابل قبولی گرفتیم.

وی ادامه داد: باید به بخش پیست توجه کنیم، چرا که رقبا به خاطر زیرساخت‌های بیشتری که دارند، از ما جلو افتاده‌اند. بر همین اساس فردا نامه‌ای به وزارت ورزش می‌زنیم تا پیست سرپوشیده و چوبی زودتر آماده شود.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری با بیان اینکه عملکرد فدراسیون در سال گذشته خوب بود و این موضوع حاصل یک کار گروهی بوده است، گفت: ما هر ساله تقریباً چهل مدال گرفتیم و  امیدوارم شرایط عادی شود تا بتواند اردو‌ها و اعزام‌ها را نیز داشته باشیم.

قمری درباره خداحافظی در مجمع گفت: کارمند وزارت ورزش هستم و باید در مأموریت‌هایی که اعلام می‌شود و براساس آن اطاعت و دستورات مافوق را قبول کنم. اتفاقات ارزشمندی در دوچرخه‌سواری رخ داد و وظیفه داشتم که امروز از اعضای مجمع تشکر کنم. به هر حال براساس دستورات مافوقم و اینکه بمانم یا بروم و همچنین مشورت‌هایی که خواهم کرد، در زمان مقتضی تصمیم‌گیری خواهد شد؛ بنابراین خداحافظی‌ام قطعی نیست و در آینده مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:  علی‌نژاد: جذب اسپانسر می‌تواند کمک زیادی به دوچرخه سواران کند

انتهای پیام/

برچسب ها: دوچرخه سواری خسرو قمری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری خسرو قمری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی امید ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان بدین شرح است:

در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و ۵ نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود