Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری مراسم رونمایی از ۲۲ سردیس‌ اثر سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر ویژه بزرگان و مشاهیر هنر معاصر ایران امروز خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، «فرزاد طالبی»، معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به رونمایی از ۲۲ سردیس‌ اثر دومین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر، گفت: این سمپوزیوم ویژه بزرگان و مشاهیر هنر معاصر ایران بوده است و آثار این سمپوزیوم بسیاری از بزرگان هنر ایران را در بر می‌گیرد و برای خلق سردیس از مشاهیر هنرهای مختلف همچون سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی و … برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار کرد: از این مجموعه در گذشته ۲ اثر که مربوط به بزرگان حوزه موسیقی بوده در پهنه رودکی و در مقابل تالار وحدت نصب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رونمایی از ۲۲ سردیس‌ اثر سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر با حضور محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران انجام خواهد شد، تاکید کرد: با توجه به همه گیری بیماری کووید ۱۹ و مناسب نبودن شرایط شهر تهران این مراسم امروز ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در جنوب خانه هنرمندان به صورت بسیار محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

طالبی ادامه داد: حفظ سلامتی هنرمندان و شهروندان اولویت اصلی سازمان زیباسازی شهر تهران است به همین دلیل تصمیم گرفته شد که این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی به صورت بسیار محدود برگزار شود.

وی در پایان گفت: بی شک نصب این تعداد سردیس از مشاهیر هنر معاصر ایران اقدام بزرگی است اما با توجه به شرایط کنونی امکان برگزاری مراسم عمومی وجود ندارد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نصب خانه هنرمندان سازمان زیباسازی شهر تهران سمپوزیوم مجسمه سازی مشاهیر هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت مجسمه سر فرعون به مصر
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد