Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در بازار، بین 26 تا 27 هزار تومان است؛ گفت: مرغ‌های تنظیم بازاری هر چند به تامین نیاز بازار کمک کرد، اما تاثیری بر روی قیمت‌ها نداشته است و همچنان قیمت مرغ، بالا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در مازندران اظهار کرد: مقداری قیمت مرغ، طی روزهای گذشته کاهش یافته بود و وضعیت کمی بهتر شده بود اما مجددا قیمت‌ها به جای قبلی‌اش برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قیمت مرغ کشتار که طی روزهای قبل در هر کیلو 1000 تومان کاهش یافته بود، مجددا به همین میزان بالا رفت و جایگاه قیمتی قبلی خود را پس گرفت.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در بازار، بین 26 تا 27 هزار تومان در استان است.

هاشمی ادامه داد: هر شانه تخم مرغ نیز طی روز جاری با قیمت 27 الی 28 هزار تومان در بازار در حال توزیع است.

وی بیان کرد: این وضعیت بنظر می‌رسد فعلا تا زمان ورود مرغ‌های جدید به بازار ادامه داشته باشد و فعلا باید منتظر باشیم تا پس از جوجه‌ریزی که انجام شده، مرغ‌های جدید به بازار بیاید تا ببینیم چه وضعیتی پیش خواهد آمد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران عنوان کرد: البته مرغ‌های تنظیم بازاری چند روزی است که در سطح شهرستان‌های استان با قیمت 15 هزار تومانی در حال توزیع است و استقبال خوبی هم از سوی مردم صورت گرفته است.

هاشمی متذکر شد: با اختلاف قیمت بیش از 11 هزار تومانی میان مرغ منجمد و مرغ گرم بازار، طبیعی است که مصرف‌کنندگان بسیاری، انتخاب‌شان خرید مرغ‌های منجمد باشد.

وی گفت: البته باید بگوییم مرغ‌های تنظیم بازاری هر چند به تامین نیاز بازار واقعا کمک کرده است اما تاثیری بر روی قیمت‌ها نداشته است و همچنان قیمت مرغ، بالا است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران تصریح کرد: پس از روند افزایشی قیمت مرغ، مصرف مرغ در میان خانوارها بسیار پایین آمده است و به طور مثال میزان خرید مرغ در مرکز استان تا حداقل 40 درصد کاهش داشته است.

هاشمی یادآور شد: البته بسته شدن تالارها، رستوران‌ها، عدم برگزاری جشن و ترحیم نیز بر روی کاهش مصرف طی سال جاری بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار تومان قیمت مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با سید جواد هاشمی (بازیگر، مجری و کارگردان) گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت.
سید جواد هاشمی با بازی در فیلم «پرواز در شب» به کارگردانی «رسول ملاقلی پور» در سال ۱۳۶۵ وارد سینما شد؛ و نخستین حضور تلویزیونی او در سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه «سیمرغ» بود.

هاشمی که فیلم «آهوی پیشونی سفید» را کارگردانی کرده است، در زمینه‌های تئاتر، آهنگسازی، اجرا و نویسندگی نیز فعالیت دارد، که از جمله آثار او در زمینه نویسندگی می‌توان به «پرواز»، «قصه پرماجرا»، «باران»، «یک صبح پرماجرا» و «پنج نمایشنامه» اشاره کرد.

برنامه «مدار بسته» تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، تازه‌ترین قسمت آن با حضور سید جواد هاشمی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش

می شود.

دیگر خبرها

  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟