Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاور از توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی پاسداران و خانواده‌های تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان به مناطق صعب العبور و ییلاقات خبر داد.

«سبحان تاور» در حاشیه توزیع  سومین مرحله  بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ۲۲۰ بسته معیشتی در سومین مرحله کمک‌های مومنانه به همت خانواده‌های شهرک نرجس تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان تهیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان ارزش ریالی هر بسته را ۳۷۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: ارزش ریالی ۲۲۰ بسته معیشتی ۸۳ میلیون تومان برآورد شد که امروز در بین نیازمندان مناطق صعب العبور و ییلاقات توزیع شد.     وی از توزیع ۶۲۰ بسته معیشتی توسط پاسداران و خانواده‌های پاسدار تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در دوران کرونا خبر داد و اظهار کرد: در مرحله اول ۲۵۰ بسته به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۵۰ بسته نیز در مرحله دوم به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال انجام شد.     تاور ضدعفونی معابر، ادارات، نهادها و ....  شرق گیلان را از دیگر اقدامات تیپ نیروی مخصوص در دوران کرونا اعلام و تاکید کرد: بیش از ۶۰ پزشک یار تیپ نیروی مخصوص نیز در بیمارستان‌های شرق گیلان کمک رسانی کردند.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق صعب العبور گیلان تیپ مخصوص میرزا کوچک خان توزیع بسته معیشتی تیپ نیروی مخصوص میرزا میرزا کوچک خان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد