Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بعد از گذشت ۳ ماه از حفاری شرکت آب و فاضلاب در شهر مارگون هنوز اقدامی برای ترمیم خیابان‌ها انجام نشده و مردم به ستوه آمده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شرکت آب و فاضلاب یکم مردادماه امسال با هدف خدمات رسانی اقدام به کندکاری(حفاری) در خیابان‌های شهر مارگون در 75 کیلومتری یاسوج مرکز استان کردند که بعد از گذشت 90 روز هنوز وضعیت بغرنج خیابان‌ها به قوت خود باقی بوده و مردم را به ستوه آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دانشی‌نسب رئیس شورای شهر مارگون با انتقاد از عدم پاسخگویی مسئولان شرکت آب و فاضلاب، گفت: تاکنون مکاتبات و تماس‌های تلفنی زیادی با مسئولان این شرکت در زمینه تسریع در روند ترمیم خیابان‌های شهر مارگون داشته‌ایم که بی نتیجه بوده‌اند.

وی می‌گوید: طبق قانون آب و فاضلاب ملزم به ترمیم خیابان‌های حفاری شده با روش‌های مناسب بوده و باید تحویل شهرداری دهد ولی در 90 روز گذشته توجهی به این مصوبه ندارد و نارضایتی مردم برای آنان محلی از اعراب ندارد.

خرم‌فر از کسبه خیابان شهید چمران مارگون گفت: در 3 ماه اخیر به دلیل عدم تردد در این خیابان در پرداخت کرایه ماهیانه 500 هزار تومانی مغازه خود مانده‌ام و در تامین مخارج زندگی با مشکل روبه‌رو هستم.

جلوگیری از تضییع 173 میلیارد تومانی سهم شهرداری تهران در یک پروژه با ورود سازمان بازرسیگزارش|از سوت‌زنی در شهرداری مشهد چه خبر؟ / گزارش 28 تخلف محرز و پرداخت ‌30 میلیون تومان به افشاکنندگان ‌هاله‌ای از مشکلات در مسکن مهر بندرعباس /غفلت شهرداری یا شهرسازی برای حل مشکلات مسکن مهر پیامبر اعظم؟+ تصاویر

انتهای پیام/541/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت نیرو وزارت نیرو آب و فاضلاب شهر مارگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، یک کارگر رفتگر شاغل در شهرداری بر اثر حادثه تصادف درگذشت.
 

 او با بیان اینکه رفتگر جان‌باخته «موسی شیرویه» نام داشت و متاهل بود، گفت: راننده خودرو سواری به دلیل لغزندگی خیابان و بی‌احتیاطی بعد از برخورد به جدول میانی خیابان به آقای شیرویه برخورد کرده است.

او تاکید کرد: رفتگران بیشترین تلفات انسانی را حین انجام کار بر اثر برخورد با خودرو دارند.

دیگر خبرها

  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است