Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاح این واحد تولیدی که عصر یکشنبه برگزار شد، استاندار گلستان در سخنانی با قدردانی از بخش خصوصی برای راه‌اندازی واحدهای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در این استان، گفت: از اسفند پارسال و همزمان با همه‌گیری شیوع کرونا تا الان، علاوه بر چند واحد تولید مواد ضدعفونی کننده، سه واحد تولید ماسک بهداشتی نیز در گلستان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی حق شناس افزود: واحد تولید ماسک سه لایه بهداشتی گنبدکاووس که امروز افتتاح شد، به لحاظ کیفیت و حجم تولید، به سبب استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک بهترین واحد در استان گلستان است.

وی اضافه کرد: میزان تولید ۳۵۰ هزار عددی این واحد تولیدی در روز و همچنین تولیدات ماسک دو واحد دیگر گلستان به راحتی نیاز مردم استان و نیز مراکز درمانی آن را به ماسک سه لایه بهداشتی تامین می‌کنند.

حق شناس همچنین با اشاره به مطرح شدن بحث کمبود مواد اولیه برای واحدهای تولید ماسک گلستان، تصریح کرد: این مشکل پیگیری شده و مواد اولیه با کیفیت در اختیار این واحدهای تولیدی قرار می‌گیرد. 

همچنین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: با راه‌اندازی این واحد تولیدی، ظرفیت اسمی تولید ماسک سه لایه بهداشتی در این استان به روزانه حدود ۸۰۰ هزار عدد افزایش یافت.

حسین طلوعیان افزود: واحد تولید ماسک در گنبدکاووس کاملا صنعتی و اتوماتیک است که با میزان تولید روزانه این واحد علاوه بر تامین نیاز گلستان به ماسک بهداشتی، بخشی از تولید آن نیز قابل ارسال به دیگر استان‌های کشور با قیمت مصوب است.

وی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده در این واحد تولیدی که بزرگترین واحد تولید ماسک سه لایه بهداشتی در استان گلستان می‌باشد، بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی حدود ۳۰ نفر است که بیشتر افراد جذب شده دراین واحد از مددجویان بهزیستی هستند.

طلوعیان همچنین از تلاش برای رفع کمبود مواد اولیه تولید ماسک این واحد تولیدی خبر داد و گفت: علت این کمبود افزایش تعداد واحدهای تولید ماسک در گلستان است که باید سهمیه جدید برای آن تعریف شود.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا ماسک گلستان پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا ماسک گلستان گنبدکاووس ویروس کرونا ماسک گلستان اخبار کنکور ماسک سه لایه بهداشتی واحد تولید ماسک واحد تولیدی واحدهای تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته

ایسنا/مرکزی رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در ۱۱ ماهه سال گذشته، ۹ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشته‌اند و از بیکاری ۷۸۰۰ نفر جلوگیری و برای ۶۵۰۰ نفر اشتغال جدید ایجاد شده و فرایند تولید و اشتغال در استان حفظ شده است.

حجت الاسلام جزائی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص اقدامات دبیرخانه اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در سال گذشته، اظهار کرد: استان مرکزی با برخورداری از سه هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و صنایع بزرگ و مادرتخصصی مرتبط با صنایع نفت و گاز، صنایع خودروسازی و قطعات خودرو، تولید آلومینیوم، نیروگاه حرارتی، پالایشگاه، پتروشیمی، صنایع شیمیایی صنایع تبدیلی و... از قطب‌های صنعتی کشور است.

وی افزود: بر این اساس، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تلاش می کند در حد توان و اقتضائات قانونی و با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بویژه در حوزه حقوقی و قضائی مرتفع کند.

جزائی گفت: در این راستا، در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ دستور ترخیص و تعیین تکلیف بیش از ۹۰ درصد کالاهای مورد نیاز بخش تولید که در گمرکات استان به دلایل مختلف رسوب شده بود، صادر و موضوع با پیگیری و مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و مساعدت مسئولین استانی تعیین تکلیف شد.

به گفته وی، در سال گذشته مشکلات بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی استان در حوزه های مختلف و به ویژه مباحث حقوقی و قضایی، پیگیری و با وجود مشکلات اقتصادی، از تعطیلی و ایجاد مشکل برای ۷۲ واحد تولیدی و صنعتی در استان مرکزی ممانعت به عمل آمده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل