Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با بیان اینکه برپایی چادر مسافرتی در سواحل و تفریحگاه‌های استان ممنوع است، گفت: مراسم ۱۳ آبان جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی در استان بوشهر برگزار می‌شود،

عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده جهت مبارزه با بیماری کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در کشور و همچنین در استان بوشهر، برگزاری هرگونه تجمع برای مراسمات ملی و مذهبی در سطح استان ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی در استان بوشهر برگزار می‌شود، افزود: برگزاری مراسمات عزا و عروسی نیز ممنوع است و مراسم تشییع پیکر متوفیان هم باید با تعداد محدودی از نفرات برگزار شود.
استاندار بوشهر عنوان کرد: برپایی چادر مسافرتی در سواحل و تفریحگاه‌های استان بوشهر ممنوع است. شرایط استفاده از ماسک در استان بوشهر وضع مطلوبی دارد، اما این به معنای ایمن شدن نیست و شهروندان همچنان باید استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.
گراوند با بیان اینکه برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم، از گروه‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی و پیام رسان‌ها خواسته‌ایم همکاری لازم را داشته باشند، تاکید کرد: افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر یکی از اتفاقات ارزشمند دولت بود که اگر صورت نمی‌گرفت، مشکلات امروز برای مقابله با کرونا خیلی بیشتر می‌شد.   بیشتر بخوانید:  استاندار بوشهر:۷۰ درصد شهروندان استان از ماسک استفاده می‌کنند

انتهای پیام/

برچسب ها: استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار بوشهر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود

مدیر کانون خدمت رضوی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با روز جمعیت، پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت در محل دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر واقع در روبروی مصلی نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

مهران خورده بین مقدم افزود: این رویداد، ۲۰ اردیبهشت ماه، از ساعت ۸ صبح تا بعد از ظهر با حضور اساتید مجرب کشوری و به صورت کارگاهی برگزار شده و برای شرکت کنندگان در این پویش گواهی مربی تسهیل گر جوانی جمعیت صادر می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره به صورت استانی برگزار می‌شود و افرادی که موفق به ثبت نام در پویش نشده‌اند، در صورتی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند، می‌توانند در روز فوق با حضور در محل همایش اقدام به نام نویسی کنند.

خورده بین مقدم در پایان، با اشاره به موضوعاتی که در پویش مطرح خواهد شد، گفت: استاد حجت الاسلام دکتر علی گودرزی که از نویسندگان چندین کتاب و فعال حوزه جمعیت کشور هستند، موضوعاتی چون تسهیل گری، اسقاط جنین و تبلیغ چهره به چهره و دکتر حسین مروتی نیز که استاد و فعال حوزه جمعیت کشور هستند، کارگاه جریان شناسی، تاریخچه جمعیت، آسیب شناسی فردی و اجتماعی حوزه جمعیت و فنون تسهیل گری را تدریس خواهند کرد.

کد خبر 6097722

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند