Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد ضعیف شیاطین سرخ با فرصت طلبی تیم مهمان همراه شد تا آرسنال پس از دو باخت، دوباره در رقابت های لیگ برتر به مسیر پیروزی برگردد. 

آرسنال با کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه منچستریونایتد، به شرایط خود در جدول رده بندی لیگ برتر سر و سامان داد. منچستریونایتد اما با این نتیجه در رده پانزدهم و با فاصله ای شش امتیازی نسبت به منطقه سقوط باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته نگران کننده برای تیم میزبان، ادامه یافتن فرم بد آن ها در دیدارهای خانگی لیگ برتری است. از سوی دیگر با این نتیجه، حالا آرسنال طی چهار بازی اخیر مقابل شیاطین سرخ باختی را متحمل نشده است. 

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه 1 نوامبر 2020 / 11 آبان 1399 ساعت: 20:00 به وقت تهران تورنمنت: هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در فصل 21-2020 داور: مایک دین ورزشگاه: اولدترافورد گلزنان: پیر امریک اوبامیانگ (69) برای آرسنال ترکیب دو تیم

منچستریونایتد: دخیا، ون بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو، فرد، مک تومینای، پوگبا، فرناندز، گرینوود، رشفورد

آرسنال: لنو، هولدینگ، گابریل، تیرنی، بیرین، پارتی، الننی، ساکا، ویلیان، لاکازت، اوبامیانگ

شرحی بر نیمه اول

مطابق انتظار دو تیم با احتیاط بالا بازی را آغاز کردند. خطاهای فنی بازیکنان در میانه میدان باعث می شد تا اکثرا ضد حمله ای شکل نگیرد یا در همان بدو حرکت خنثی شود. در این نیمه جدی ترین موقعیت منچستریونایتد شوتی بود که گرینوود در دقیقه 22 از زاویه ای بسته زد که در واقع اولین موقعیت درست و حسابی بازی بود. در آن سو آرسنال یکبار با شوت پای چپ ویلیان از روی خط محوطه جریمه دیرک دروازه حریف را به لرزه در آورد و بار دیگر ساکا می توانست در میان غفلت لیندلوف و ون بیساکا با ضربه سر دروازه حریف را باز کند ولی توپ او با اختلافی نه چندان زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

شرح گل ها

منچستریونایتد 0-1 آرسنال؛ اوبامیانگ (69): خطای بی مورد پوگبا روی بیرین در گوشه محوطه جریمه، یک پنالتی در اختیار تیم مهمان قرار داد. اوبامیانگ پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت شیرجه دخیا توانست حساب کار را 1-0 کند. 

خلاصه بازی

به زودی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)