Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد ضمن قرائت بیانیه محکومیت اقدام موهن رئیس‌جمهور فرانسه گفت: نظام لیبرالیسم غرب با مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی روبه افول بوده و جهان خواهان تمدن نوینی از جنس آموزه‌های اسلام ناب محمدی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبر افلاک، کارکنان سپاه خرم‌آباد با حضور در بیت نماینده ولی‌فقیه لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با قرائت بیانیه‌ای اقدام رئیس‌جمهور فرانسه در حمایت از اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشاءالله بازگیر ضمن محکوم کردن اقدام موهن مکرون علیه نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: یاری‌کردن پیامبر اکرم (ص)، الگوپذیری و دفاع از پیامبر اسلام از وظایف مؤمنین و مسلمانان است.

وی افزود: دشمنان با شناخت دین مبین اسلام و ترس از بیداری اسلامی در جهان، هر بار سناریوهای مختلفی ازجمله تشکیل داعش برای بدنام کردن و خشن معرفی کردن چهره اسلام طراحی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد عنوان کرد: امروز می‌بینیم که نظام لیبرالیسم غرب با مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی روبه افول بوده و جهان خواهان تمدن نوینی از جنس آموزه‌های اسلام ناب محمدی است.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در این مراسم اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه حوادثی که در طول این ۴۱ سال برای انقلاب به وجود آمده همیشه پیش رو و در خط مقدم بوده است.

وی با اشاره به حضور پاسداران در عرصه جهاد و خدمت افزود: تولد و بعثت پیامبر در عصر و مقطعی صورت گرفت که در اوج یاس و ناامیدی مردم، راه نجات و رستگاری برای آن‌ها وجود نداشت و در کنار تعصبات منفی قوم‌گرایی، قبلیه گرایی، خودخواهی و حسد و تکبر، بیداد ظلم و ستم، رسوخ رذالت‌ها و زشتی‌ها در درون جامعه، تمام‌مسیرها برای هدایت و ارشاد بشریت مسدود شده بود.

نماینده ولی‌فقیه لرستان عنوان کرد: در چنین مقطعی پیامبر رحمت متولد و بعد از ۴۰ سال مبعوث شدند و با شکافتن صخره‌های جهالت و بازنمودن بست ها راه فلاح و رستگاری را با تعالیم و آموزه‌های الهی به بشر نشان دادند.

وی با اشاره به ایستادگی پیامبر (ص) در برابر احیای حق و مقابله با پایمال شدن حقوق مردم، تصریح کرد: نبی مکرم اسلام با رعایت و تعادل در انجام امورات همچون تقدم بر سلام تا دوری از عیب‌جویی و ملامت دیگران، ایجاد گشایش در زندگی فقرا و کمک به اهل خانه با مردم زندگی می‌کردند و این نوع از سبک زندگی اسلامی باعث شد تا آموزه‌ها و تعالیم اسلام در دل مردم و اعماق جامعه نفوذ کند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به برنامه‌های ۲۵۰ ساله دشمنان اسلام پیرو دین زدایی تصریح کرد: مجموعه امور انقلاب اسلامی و تشکیل محور مقاومت موجب خشم دنیای استکبار و نظام سلطه شده و تمام معادلات آن‌ها را بر هم زده است.

نمانده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: مسلمانان کشورهای مختلف اسلامی و غیر اسلامی و پیروان دیگر ادیان نسبت به عمل سخیف رئیس‌جمهور فرانسه واکنش نشان دادند؛ دشمنان اسلام با نشانه گرفتن کانون وحدت مسلمانان درصدد هستند تا به‌تدریج قداست، شأن و منزلت پیامبر اکرم (ص) را در بین مسلمانان پایین آورده و غافل از اینکه مسلمانان حاضر هستند جان خود را فدای پیامبر اسلام کنند.

وی گفت: همان‌طوری که امام راحل فرمودند ما پرچم‌دار اسلام ناب محمدی هستیم و این مقاومت‌ها، ایثار، جهاد و شهادت‌ها برای معرفی و حفظ اسلام نابی که در برابر اسلام امریکایی بوده آینده برای ما روشن است، هرکسی در اجرای احکام الهی تلاش کند خداوند یاریگر او می‌باشد، ‌ما با یاری خدا بر شیطان‌صفت‌ها، قلم‌به‌دستان مزدوری که قلم‌هایی شیطانی به دست می‌گیرند بر همه این‌ها فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جمهور فرانسه خرم آباد آموزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند

شورای سراسری علمای شیعه هرات در واکنش به حمله تروریستی شب گذشته در مسجد امام زمان(عج) با صدور بیانیه‌ای از طالبان خواست هرچه زودتر عوامل این جنایات را شناسایی نموده و آنها را به اشد مجازات برساند.

در این بیانیه آمده است: «بار دیگر عوامل جنایت پیشه و مزدور اجانب با اقدام تروریستی در مسجد امام زمان(عج) واقع در شهرک اندیشه شهرستان گذره ولایت هرات عده‌ای از نمازگزاران مظلوم و بی دفاع کشورمان را شهید و مجروح ساختند».

بیانیه می‌افزاید: «این اقدام وحشیانه که قلوب هموطنان عزیز و تمامی آزادگان جهان را جریحه دار کرده است، نشانگر نهایت ددمنشی و پست فطرتی عاملان و آمران پشت پرده این جنایت است که از سر استیصال و عجز، چشم دیدن افغانستانی باثبات، آرام و در حال پیشرفت را ندارند و دست به این قبیل جنایات می‌زنند».

شب گذشته هنگام نماز مغرب و عشا افراد مسلح ناشناس به نمازگزاران در مسجد امام زمان(عج ) حمله کردند که در نتیجه آن 7 نفر شهید و چندین تن دیگر زخمی شدند.

«نثاراحمد الیاس» سخنگوی والی هرات نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکومیت این حمله گفت: تلاش‌های نیروهای امارت اسلامی جهت دستگیری عاملین این حمله جریان دارد و هرچه زودتر آنها را پیدا و به دست خواهند سپرد.

«حامد کرزی» رئیس‌جمهور سابق افغانستان نیز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در مسجد امام زمان(عج) در شهرستان «گذره» هرات گفت: این عمل تروریستی خلاف تمام موازین دینی و بشری است.

«عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی دولت سابق افغانستان نیز در پیامی ضمن محکومیت این حمله اظهار داشت: «در حالیکه حمله بزدلانه بر هموطنان بی‌دفاع ما را مخالف موازین اسلامی و انسانی می‌دانم، از بارگاه ایزد متعال برای شهدای این حادثه بهشت برین و برای مجروحین شفای عاجل استدعا دارم».

دفتر هیئت معاونت سازمان ملل در افغانستان نیز در شبکه ایکس نوشت: «تحقیقات و پاسخ‌گویی برای عاملان و اقدامات حفاظتی برای جامعه‌ شیعه افغانستان به فوریت مورد نیاز است».

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل