Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طی چند روز اخیر کلیپی در فضای مجازی از رقص دختری جوان دست به دست می‌شود و در ذیل آن مکان مورد نظر در کلیپ پارک سحر مشهد عنوان می‌شود.

در این کلیپ شاهد تجمع زنان و مردان در برنامه‌ای هستیم که گویا در برنامه‌ای از سوی شهرداری گرد آمده‌اند و فاصله اجتماعی را رعایت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت پیگیری این مسأله با معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مشهد گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

احمد ریواده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: دیروز و امروز بازتاب‌های فضای مجازی برنامه این پارک را داشتیم و امروز پیگیر این مسأله بودیم.

وی بیان کرد: آنچه که مطرح است این است که اگر در قالب برنامه ورزشی بوده باید متولیان این برنامه یعنی ورزش و جوانان و شهرداری منطقه و مدیریت مجموعه پارک پاسخ دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد ادامه داد: باید بدانیم اصل ماجرا چیست و باید توضیح مدیران و دستگاه‌های رسمی را داشته باشیم و پس از دریافت پاسخ دستگاه‌ها می‌توانم درباره آن صحبت کنم.

ریواده با تاکید بر اینکه هر اقدامی که با ارزش‌های مسلم اجتماعی و انقلابی در منافات باشد را تائید نمی‌کنیم، افزود: جزئیات این برنامه را هنوز نمی‌دانیم و شاید بازتاب‌های این برنامه هدفمند بوده باشد و با اصل برنامه مغایرت داشته باشد که فردا درباره آن صحبت خواهم کرد.

وی مطرح کرد: اکنون برای این مسأله توضیحی ندارم و با توجه به بازتاب‌های منفی و عکس‌العمل‌های مختلف از گروه‌های مختلف صحت این موضوع فعلا مورد تایید نیست و پیگیری خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد ضمن بیان اینکه بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برگزاری ورزش‌های این‌چنینی در پارک‌ها که باعث تجمع می‌شود، ممنوع است، تشریح کرد: اگر دستگاهی بخواهد برنامه‌ای اجرا کند باید با توجه به محدودیت‌های ستاد ملی و استانی کرونا که در رابطه با بوستان‌ها تعریف شده، از بهداشت مجوز بگیرد.

ریواده با اشاره به اینکه موضوع از دو جنبه قابل بررسی است، تشریح کرد: جنبه اول اینکه عواملی که مجوز برگزاری برنامه‌های ورزشی همگانی را در پارک داده‌اند، آیا اقدامات لازم را از طریق مبادی بهداشتی انجام داده‌اند یا خیر که از طریق دانشگاه علوم پزشکی این را پیگیری می‌کنیم.

وی نسبت به رویکرد دوم در بررسی این مسأله تشریح کرد: جنبه دوم، محتوای برنامه است که باید منطبق با ارزش‌های اسلامی باشد که مجریان باید پاسخ دهند و اگر هیئت ورزشی و نهادهای غیر دولتی و شهرداری مسؤول آن بوده‌اند باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه جزئیات مسأله نیاز به بررسی دارد، خاطرنشان کرد: در رابطه با این موضوع من اجازه می‌خواهم تا دستگاه‌ها در رابطه با دریافت مجوز این برنامه پاسخ دهند و سپس پیگیری انجام گیرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مشهد فضای مجازی تجمع شهرداری مشهد دانشگاه علوم پزشکی اجتماعی فرماندار مشهد معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن