Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حرف‌های جهانگیری در رابطه با اینکه دعا کنید قیمت‌ها پایین بیاید، گفت: حرف‌های روحانی و جهانگیری بیشتر یک عملیات فریب برای انحراف افکار عمومی است.

محمدصادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، با اشاره به صحبت‌های جهانگیری در رابطه با اینکه برای پایین آمدن قیمت کالاها باید دعا کرد، گفت: واقعیت این است که این نوع صحبت‌ها بخشی از جنگ روانی دولت برای انحراف افکار عمومی است و دولت از سال 92 تا به الان گام‌های حساب شده‌ای برداشته و برنامه دارد و جهت گیری مشخصی را پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره بر اینکه تک تک گام‌هایی که دولت در عرصه مسکن، ارز، دلار، بورس و کالاهای اساسی حتی شکل دادن به ارز 4 هزار و 200 تومانی جهانگیری حساب شده است، افزود: همه این گام‌ها برای این بوده که زمینه را برای برخورداری و بهره‌مندی حامیان دولت از بیت‌المال فراهم کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه تک تک این برنامه‌هایی که دولت انجام داده هیچ کدام از سوء‌مدیریت و بی کفایتی مدیران نبوده، گفت: آقای روحانی با عملکرد خود پاسخ حمایت‌های آن سرمایه سالاران رانتی را می دهد که در مجموع دو درصد جامعه را شکل می‌دهند؛ و فضا را برای برخورداری هر چه بیشتر این افراد از بیت المال و رانت های دولتی فراهم می کند.

کوشکی با بیان اینکه این دو درصد چه کسانی هستند، یاد آور شد: در واقع این برنامه های هوشمندانه و حساب شده برای حامیان آقای روحانی یعنی سرمایه سالاران رانتی، واردات چی‌های بزرگ، غول‌های حوزه مسکن و بورس، کسانی که در حوزه ارز و طلا نبض بازار را در دست دارند و همه کسانی که واردات کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی را به شکل انحصاری انجام می‌دهند، همه این‌ها پایگاه اجتماعی روحانی هستند که دو در صد جامعه را شکل می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه این بحث‌های انحرافی از جانب دولت برای انحراف افکار عمومی جامعه است، عنوان کرد: روحانی و حامیانشان یک بار بحث‌های تاریخ اسلام را مطرح می‌کنند، یک بار ماجرای امام حسن(ع)، یک بار ماجرای حضرت زهرا (س)، یک بار ماجرای لعن آمریکا و یک بار هم ماجرای دعا؛ با این روش دیگر جامعه، رسانه‌ها و فعالان سیاسی متوجه نمی‌شوند که تصمیمات و اقدامات دولت روحانی منافع چه کسانی را تامین می کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: این گونه نیست که بگوییم با افرادی روبرو هستیم که بی عرضه اند و سوء مدیریت دارند و از سر ناچاری به مردم می گویند دعا کنید؛ تمام این جریانات عملیات فریب دولت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کوشکی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور کارشناس مسائل سیاسی انحراف افکار عمومی یک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است