Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، میشلین روکبرون بیوه شان کانری گفت این ستاره اسکاتلندی که به عنوان نخستین جیمز باند شناخته می‌شود در ماه‌های نهایی زندگی‌اش از زوال حافظه رنج می‌برد.

روکبرون نقاش فرانسوی-مراکشی که با کانری در سال ۱۹۷۵ ازدواج کرد گفت با توجه به این بیماری شرایطی در کارکرد مغز وی ایجاد شده بود که عملکرد شناختی را مختل می‌کرد و این ضایعه‌ای برای کانری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این زندگی نبود. او دیگر قادر به ابراز وجود نبود.

همسر این بازیگر گفت: حداقل او در خواب و در آرامش از دنیا رفت. من در همه این ایام با او بودم و او داشت از همه دور می‌شد. این رفتن همان چیزی بود که خود او می‌خواست.

وی افزود: او از دمنتیا رنج می‌برد و آرزوی نهایی او این بود که بدون لغزشی از دنیا برود.

روکبرون که ۹۱ ساله است تصویر از خودش و کانری را که در ماه می امسال در سالگرد ۴۵ سالگی ازدواجشان گرفته شده بود منتشر کرد. این عکس در خانه‌شان در باهاما و در جایی که بازیگر برنده اسکار درگذشت گرفته شده است.

میشلین روکبرون که دومین همسر کانری بود و بازیگر سرشناس پس از جدایی از دایان سیلنتو بازیگر استرالیایی با وی ازدواج کرده بود، با ابراز رضایت از زندگی مشترکشان گفت: او الگوی یک مرد کامل بود.

در همین حال پسر کانری از ازدواج اولش هم در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی تایید کرد که پدرش این اواخر حال خوشایندی نداشت.

وی که بازیگری بریتانیایی است افزود: همه ما سعی داریم این رویداد عظیم را درک کنیم با وجود اینکه پدرم مدتی بود حال خوشی نداشت.

در همین حال دونالد ترامپ هم با ادای احترام به بازیگر «پنجه طلایی» و «شکست‌ناپذیران» از وی به عنوان بازیگری بزرگ و مردی بزرگ‌تر یاد کرد. وی همچنین گفت با تایید شان کانری بود که توانست چراغ سبزی برای توسعه یک زمین گلف در اسکاتلند به دست آورد.

نشریه «میرور» با رد این ادعا گزارش کرده در حالی که کانری از پروژه گلف ترامپ حمایت کرده، اما تایید وی به معنی داشتن مسئولیتی در قبال آن نیست و ترامپ چند سالی است که از این طریق سعی دارد بگوید کانری با وی نزدیک بوده است!

کد خبر 5061864

منبع: مهر

کلیدواژه: شان کانری جیمز باند درگذشت چهره ها بازیگر سینما فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما ویروس کرونا جشنواره فیلم کوتاه تهران آلبوم موسیقی شبکه سه سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توهین به پیامبر رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازروابط عمومی پروژه، قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت‌وگو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ملقب به آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی بپردازد؛ ضمن اینکه فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند «سینماحقیقت» حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسایل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفت‌وگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند. در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسایل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفت‌وگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود و تلاش می کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

کد خبر 6089110 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد