Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایط کنونی با توجه به شیوع کرونا و البته تحریم های غیرمنصفانه علیه کشور عزیزمان برآنیم تا با کمکی هرچند اندک بتوانیم باری از دوش مردم و کشورمان برداریم... - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شرایط کنونی با توجه به شیوع کرونا و البته تحریم های غیرمنصفانه علیه کشور عزیزمان برآنیم تا با کمکی هرچند اندک بتوانیم باری از دوش مردم و کشورمان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط  ایزوکیا  با ارائه مشاوره به صاحبان کسب و کار چه کسانی که به دلیل شیوع کرونا و چه تحریم ها آسیب دیده اند و چه کسانی که درصدد راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود در همه زمینه ها یعنی پتروشیمی،صادرات، واردات، تولید و ... و کسب و کارهای خرد هستند، می توانند با تکیه بر دانش و فن ما به این مهم نائل شوند. درواقع توان ما همراه با خدمات شما می تواند هم به کارآفرینی و هم کسب درآمد و هم تولید و رونق آن منجر شود.

مشاور ارشد ایزوکیا در گفتگویی درباره علت موفقیت این مرکز و تقاضای روز افزون کسب و کارهای گوناگون از جمله مشاورین املاک به «ایزوکیا» می گوید: فعالیت های اصلی و روز افزون این مرکز طی شش‌ماهه گذشته بسیار مثبت و دور از انتظار بوده، در نتیجه مراجعه به این مرکز را افزایش داده است.

 امیرهمایون کاشانی کیا، مشاور ارشد «ایزوکیا»  همچنین معتقد است که، استفاده و بکار گیری ایزو های مختلف از جمله ایزو9001 و همچنین پیاده سازی صحیح و اصولی تحت تعالیم  DAKKSآلمان نه تنها جلوی سقوط کسب و کارها را گرفته بلکه باعث توسعه آنها حتی بیشتراز قبل ازدوران کرونا شده است. در اصل بکارگیری اصول صحیح جهانی توسط مدیران ارشد موسسات و کسب و کارها علت اصلی موفقیت آنها بوده و هست.

اکنون توصیه می کنیم برای توسعه و موفقیت در کسب و کارتان در شرایط کرونا و تحریم به این سایت مراجعه واز مشاوره رایگان این مرکز استفاده کنید. https://www.isokia.com

کسب و کارهائی که طی شش ماه گذشته توسط این مرکز مشاوره و امیرهمایون کاشانی کیا نتایج درخشان و قابل ملاحظه ای در کسب کرئه اند به 70 موسسه می رسد که با مراجعه به سابقه این کسب و کارها و دسترسی به آنها به راحتی می توان از اثر بخش بودن این متدهای «ایزوکیا» مطمئن شد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟