Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:43:56 GMT

۳۰ هزار و ۵۹۵ خانواده آسیب پذیردر زنجان شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۳۳۳۱۹

۳۰ هزار و ۵۹۵ خانواده آسیب پذیردر زنجان شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جهانبخش کرمی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران درمحل استانداری زنجان، گفت: در راستای کمک به نیازمندان بانک اطلاعاتی توسط سپاه استان تشکیل شده است و براساس این آمار کمک‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: ۳۰ هزار و ۵۹۵ نیازمند و خانواده آسیب پذیر که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان نبودند توسط سپاه استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان زنجان، گفت: سپاه استان درچند مرحله اقلام بهداشتی و بسته‌های کمک معیشتی را بین نیازمندان دراستان توزیع کرده است و سپاه استان دو هزار و ۱۰۰ بسته در اختیار آستان قدس رضوی، ۸۰۰ بسته بین خانواده‌های زندانیان، هزار بسته هم به کمیته امداد و ۵۰۰ بسته هم به بهزیستی استان توزیع کرده است.

کرمی تاکید کرد: سپاه استان ۱۵۰ مورد جهیزیه به نوعروسان دراستان اهدا کرده است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی ابراز داشت: سپاه استان درراستای دستگیری از نیازمندان ۵۰ هزتار بسته غذای گرم و ۵۰ هزار بسته بهداشتی دربین نیازمندان استان توزیع کرده است.

فرمانده سپاه استان زنجان، گفت: سپاه استان با همکاری بسیج کمک و دستگیری از اقشار آسیب پذیر جامعه را در دستور کاری خود داردو تا زمان ریشه کنی این بیماری شوم و نامبارک کمک‌های لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 5061909

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار کرمی ویروس کرونا مواسات ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر هفته وحدت کرمانشاه گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل نیروی انتظامی یوم الله 13 آبان محدودیت های کرونایی سپاه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: بهزیستی باید به عنوان یک دیده بان در امور اجتماعی، آسیب‌های نوظهور و پر رنگ استان را شناسایی و در جهت حل آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل بهزیستی استان قزوین در نشست با جمعی از مدیران اداره کل بهزیستی استان قز‌وین با بیان اینکه بهزیستی ماموریت پر مخاطره‌ای دارد، تصریح کرد: در استان قزوین با مشکل زیرساختی روبه‌رو هستیم، در حوزه منابع انسانی نیز مشکلاتی وجود دارد که باید با پیگیری حل شود

 وی افزود: پرداخت حقوق باید براساس عدالت باشد و عدالت به معنای مواسات نیست بلکه کارکنان هر سازمان با توجه به وظیفه و زمانی که ماموریت خود را انجام می‌دهند باید حقوق دریافت کنند در این میان بهزیستی ماموریت مخاطره‌آمیزی دارد، در این زمینه دولت و به خصوص مجلس در زمینه قانون گذاری باید ورود جدی داشته باشد.

 معاون استاندار قزوین اظهار کرد: یکی از ناترازی‌های موجود در کشور حوزه ناترازی پرداخت است که مدیریت منابع را با تنش روبه‌رو کرده است اما رویکرد دولت حل قاعده‌مند این مسائل و یکی از اولویت‌های اساسی دولت پیگیری این امر است، باید قبول کرد بخش عمده موضوعات مربوط به نحوه و میزان پرداخت ها در اختیار استان ها نیست و باید به صورت ملی و گاهاً در تعاملات بین قوا حل و فصل شود.

وی افزود: فعالیت بهزیستی استان در حوزه حمایتی اشتغال، وام و مسکن ستودنی و قابل دفاع و نگاه ما در حوزه آسیب اجتماعی نگاه حمایتی و تقویت منابع است؛ ضمن این که باید تلاش شود موضوعات بلاتکلیف رها نشود و برای هر موضوعی بازه زمانی و هدف تعیین شود. 

 کاظمی بیان کرد: بهزیستی باید به عنوان یک دیده بان در امور اجتماعی، آسیب‌های نوظهور و پر رنگ استان را شناسایی و در جهت حل آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • کتاب «شناسایی آسیب‌ سازه‌ها» در اردبیل منتشر شد
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با مدیر کل صداوسیمای استان
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم